بازسازی منزل: بازسازی Mirrors Edge ممکن است اوایل 2022 عرضه گردد

به گزارش مینی ست، در سال 2008 میلادی، الکترونیک آرتز بازی Mirrors Edge را برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر کرد. یک بازی اول شخص با مکانیزم های پارکور که با استقبال خوبی روبه رو شد. با وجود این که یک بازی موبایل از این سری عرضه شد اما نتوانست این مجموعه را به جلو پیش ببرد و به نوعی این IP فراموش شده بود. با عرضه دنباله ای با عنوان Mirrors Edge: Catalyst در سال 2016، این سری دیگر کنار گذاشته شد. با این حال، صحبت هایی درباره یک ریمستر شنیده می گردد و شایعه ای تازه حاکی از آن است که این نسخه ممکن است اوایل سال آینده میلادی عرضه گردد.

بازسازی منزل: بازسازی Mirrors Edge ممکن است اوایل 2022 عرضه گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از کاربران پلتفرم 4chan، حدس می زند که ریمستر احتمالی اولین بازی Mirrors Edge در فوریه 2022 ممکن است عرضه گردد. گفتنی است که این خبر به وسیله هیچ اطلاعات موثقی پشتیبانی نشده است. از طرفی به احتمال عرضه نسخه ریمستر شده این بازی از استودیوی دایس، در اطلاعات فاش شده اخیر سرویس ابری Nvidia GeForce Now که در آن احتمال عرضه بازی های دیگری هم وجود داشت، اشاره شد. در این مرحله، بهتر است این شایعه را باور نکنید. با این حال هواداران احتمالاً کنجکاو خواهند بود و شاید حتی شادمان شوند که این سری ممکن است بازگردد.

علاوه بر این، این کاربر پیشنهاد می نماید که جزئیات بیشتر، شاید حتی تاریخ دقیق انتشار بازی، در مراسم گیم اواردز سال جاری که برای 9 دسامبر (18 آذر 1400) برنامه ریزی شده است، ممکن اعلام گردد. اطلاعات لو رفته ی GeForce Now و این شایعه نو را اگر کنار هم بگذارید، ممکن است عرضه این نسخه ریمستر دور از انتظار نباشد. همان طور که ذکر شد، هنوز هیچ چیزی به وسیله توسعه دهندگان بازی تأیید نشده است.

با این حال سخت است که موضع خود را در قبال عرضه نسخه ریمستر بازی اول این مجموعه معین کنیم. از یک طرف، این بازی اکنون 13 ساله است؛ بنابراین به نظر می رسد زمان کافی برای گرفتن رنگ و لعابی مدرن به بازی داده شده است. از طرفی، بسیاری از بازیکنان ممکن است از هجوم ریمسترها کمی خسته شده باشند و به جای آن، یک نسخه کاملا نو در این مجموعه را ترجیح دهند.

عرضه نسخه های ریمستر و ریمیک بازی ها در حال حاضر به یک فرایند عادی تبدیل شده است. به نظر می رسد که استودیوها علاقه مند به بازگرداندن بعضی از بازی های کلاسیک هستند تا اینکه با ساخت آی پی های نو ریسک نمایند و اگر چیزی از استقبال نه چندان خوب منتقدان از سه گانه GTA بتوان آموخت، این است که همواره این فرایند به نتیجه نمی رسد. در هر صورت امید است هر خبری که درباره Mirrors Edge منتشر می گردد، آن هایی را که حداقل بازی اول را با علاقه به یاد می آورند، شادمان کند.

Mirrors Edge هم اکنون برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GameRant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1848

به "بازسازی منزل: بازسازی Mirrors Edge ممکن است اوایل 2022 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی Mirrors Edge ممکن است اوایل 2022 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید