استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم است که این اولین بازی بعد از سه بازی خارج از خانه آبی پوشان در استادیوم آزادی می باشد.

استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: آلومینیوم بعد از آغاز نه چندان خوبی که در لیگ داشت، به روزها خوب رسیده و حالا جسارت بازی با تیم های عظیم را هم پیدا نموده است. این تیم هفته های زیادی است شکست نخورده و معین است شجاعانه و جسورانه مقابل آبی پوشان در تهران بازی خواهد نمود.

وی افزود: حضور حسین پورحمیدی درون دروازه آلومینیوم هم به نقطه قوت این تیم بدل شده و قطعاً پورحمیدی مقابل استقلال انگیزه های بیشتری هم برای ارائه یک بازی خوب دارد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: معمولاً این طور بوده که بازی های پیش دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس حساس و حائز اهمیت بوده و این حساسیت می تواند باعث گردد امتیازات حساسی در این قبیل بازی ها از دست برود. این طبیعی است که سرخابی ها دوست دارند با همه داشته های خود به دربی برسند و همین حفظ همه داشته ها می تواند بر عملکرد مربیان و بازیکنان داخل زمین هم تاثیر بگذارد.

حبیبی تاکید نمود: به عنوان یک پیشکسوت ترجیح می دهم استقلال امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی نکند. اگر در این بازی پیروز گردد اتفاقاً با روحیه بهتری می تواند مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند.

وی در ادامه بیان داشت: رفته رفته انتقاد از کیفیت فنی آبی پوشان به یک اپیدمی تبدیل شده که این درست نیست. به خصوص اگر این نقدها از سوی خودی ها باشد. در این ایام که تیم در صدر جدول قرار گرفته است و عظیم ترین بازی فصل در پیش است، باید از حجم نقدها کاسته و بر حجم حمایت ها افزوده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1382

به "استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید