اعتراف آرتتا به احتمال ناکامی دوباره آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش مینی ست، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از حذف شاگردانش از لیگ اروپا اعتراف کرد بعید می داند که آنها به وسیله لیگ برتر بتوانند به لیگ قهرمانان اروپا برگردند.

اعتراف آرتتا به احتمال ناکامی دوباره آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، حذف تیم فوتبال آرسنال با شکست خانگی 2 بر یک مقابل المپیاکوس به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف، یکی از شگفتی های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود. به این ترتیب شاگردان میکل آرتتا عملاً شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان با قهرمانی در لیگ اروپا را از دست دادند و حالا تنها شانسی که برای بازگشت به مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان دارند، قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس در انتها فصل است که البته آرتتا شانس تیمش برای محقق کردن این هدف را ناچیز می داند.

آرتتا که تیمش اکنون 7 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارد، گفت: قرار دریافت در میان 4 تیم جدول بسیار سخت است چون وقتی به جدول نگاه می کنیم می بینیم که هنوز خیلی با اهداف مان فاصله داریم اما ما در تمام طول فصل از این اهداف دور بوده ایم و به همین دلیل باید به مبارزه مان ادامه دهیم.

کاپیتان سابق توپچی ها که در ماه دسامبر به عنوان جانشین اونای امری، راهنمایی این تیم را برعهده گرفت، اضافه نمود: مهمترین چیز برای ما در حال حاضر این است که بازیکنان مان از نظر روانی قوی بمانند و ما باید به کارمان ادامه دهیم و واکنش نشان دهیم. اول از همه ما باید آنها را توجیه کنیم چه اتفاقی افتاد که ما شکست خوردیم و نتوانستیم صعود کنیم. اگر به کارمان ادامه دهیم می توانیم پاداشی مانند آنچه در 10 بازی قبلی مان گرفتیم را دریافت کنیم. الان تمام تمرکز من روی این است که اعتمادبه نفس و روحیه را به بازیکنانم برگردانم و آنها را متقاعد کنم که هنوز چیزهای زیادی مانده که به خاطرش بجنگند. باختن هم بخشی از فوتبال است و گاهی ممکن است شما شکست بخورید. ما باید از این باخت درس بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 799

به "اعتراف آرتتا به احتمال ناکامی دوباره آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف آرتتا به احتمال ناکامی دوباره آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید