اقدام مشترک نظارتی بازرسی های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ

به گزارش مینی ست، با اقدام مشترک نظارتی بازرسی های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور ملاحظه شد که طی روز جاری میزان 282 تن مرغ گرم برای توزیع به خرده فروشان در میدان بهمن عرضه شده که این میزان با آمار سازمان دامپزشکی (به میزان 327 تن) دارای مغایرت بوده و مشخص نیست که میزان 45 تن از مرغ گرم چگونه و کجا توزیع شده است.

اقدام مشترک نظارتی بازرسی های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با حضور نمایندگان بازرسی امور صمت و بازرسی امور جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسین سازمان حمایت و اتاق اصناف ایران از میدان بهمن در خصوص نحوه توزیع مرغ گرم بازدید بعمل آمد و ملاحظه شد که طی روز جاری اندازه 282 تن مرغ گرم برای توزیع به خرده فروشان در این میدان عرضه شده که این اندازه با آمار سازمان دامپزشکی (به اندازه 327 تن) دارای مغایرت بوده و مشخص نیست که اندازه 45 تن از مرغ گرم چگونه و کجا توزیع شده است. همچنین به هر واحد خرده فروشی بالغ بر 100 تا 200 کیلو مرغ گرم تخصیص داده شد و مابقی مرغ گرم به شهرستان های استان تهران عرضه شد.

متعاقبا و با توجه به لیست دریافتی از اتحادیه مرغ و پرندگان در خصوص سهمیه مرغ تحویلی به خرده فروشان، به چند مغازه خرده فروشی هم مراجعه شد که همگی به دلیل گرانفروشی، جریمه شدند. البته لازم به ذکر است به دلیل پایین بودن مبلغ جریمه، این اقدام از بازدارندگی لازم برخوردار نمی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1710

به "اقدام مشترک نظارتی بازرسی های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مشترک نظارتی بازرسی های امور صمت و جهاد سازمان بازرسی کل کشور بر بازار مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید