انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلای استان اردبیل شروع شد

به گزارش مینی ست، خبرنگاران/اردبیل همزمان به استان های شمالغرب کشور انتخابات هیئت مدیره و بازرسین هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل شروع شد.

انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلای استان اردبیل شروع شد

رییس مرکز وکلای اردبیل امروز 14 بهمن در حاشیه برگزاری این انتخابات اظهار کرد: چهارمین دوره این انتخابات همزمان با آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

رضا عبادی شقلان گفت: این انتخابات به صورت الکترونیکی است و افراد رای دهنده از بین 11 کاندیدای هئیت مدیره و 5 کاندیدای بازرسین به نفرات انتخابی خود رای می دهند.

وی گفت: در بخش هیئت مدیره 7 نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل و در بخش بازرسین نیز 2 نفر انتخاب خواهند شد.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل گفت: در شهرستان ها نیز این انتخابات در حال برگزاری است و رای دهندگان می توانتد با مراجعه سامانه تمدید دفترچه آرای خود را ثبت نمایند.

عبادی شقلان اضافه کرد: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسین هیئت مدیره تا ساعت 17 امروز برگزار می گردد و اسامی برگزیدگان تا ساعت 20 امشب 14 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی در انتها بیان نمود: منتخبین به مدت دو سال به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرسین هئیت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل 420 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 771

به "انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلای استان اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلای استان اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید