بحرین به تبعیت از دولت سعودی، کرونا را سیاسی و ایران را متهم کرد

به گزارش مینی ست، وزارت کشور بحرین در تبعیت از دولت سعودی، مدعی شد که ایران عامل شیوع ویروس کرونا در بحرین و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.

بحرین به تبعیت از دولت سعودی، کرونا را سیاسی و ایران را متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که سازمان بهداشت جهانی، کرونا را بیماری فراگیر جهانی اعلام کرده، بحرین به تبعیت از سیاست ضدایرانی دولت سعودی، تهران را به شیوع این ویروس متهم کرد.

راشد بن عبدالله وزیر کشور بحرین امروز (پنجشنبه) در نشست مشترک با نمایندگان مجلس این کشور، تلاش کرد ایران را متهم اصلی شیوع کرونا جلوه دهد.

به نوشته وبگاه بحرینی اخبار الوطن او ادعا کرد که ایران دست به پنهانکاری در خصوص شوع ویروس کرونا در ابتدای امر زده و با این اقدام موجب شیوع این ویروس در خارج از مرزهایش شده است.

وزیر کشور بحرین در سخنان عجیبی مدعی شد که این پنهانکاری ادعایی از سوی ایران نوعی از حمله بیولوژیک است که سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

راشد بن عبدالله همچنین ادعا کرد که بحرین توانسته در برخورد با این بیماری موفقیت آمیز عمل کند و در ادامه از بهداشت جهانی برای کمک به این کشور تقدیر کرد.

او اتهامات دیگری نیز به ایران نسبت داد و همچون دولت سعودی گفت که ایران موجب شده است تا این ویروس به راحتی به خارج از مرزهای ایران سرایت کند.

دولت سعودی نیز تا کنون در دو مرتبه ایران را عامل انتشار ویروس کرونا معرفی کرده که وزارت خارجه ایران نیز پاسخ ریاض را داده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 834

به "بحرین به تبعیت از دولت سعودی، کرونا را سیاسی و ایران را متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین به تبعیت از دولت سعودی، کرونا را سیاسی و ایران را متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید