آنالیز ساخت واکسن کووید19 از تحقیق تا بازار

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، معاونت علمی وفناوری رویداد فناورانه و آنلاین با موضوع ساخت واکسن از مرحله تحقیق و توسعه تا ورود به بازار و الزامات رگولاتوری های مورد احتیاج آن را برگزار می نماید. این رویداد 14 آبان ماه امسال توسط سازمان غذا و دارو و با همکاری و حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

آنالیز ساخت واکسن کووید19 از تحقیق تا بازار

همه شرکت های دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق، شرکت های تولیدنماینده دارو، مراکز تحقیقاتی مستقر در دانشگاه ها و دیگر مجموعه های مرتبط با این حوزه می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

ساخت واکسن کووید 19، این روزها به یکی از عظیم ترین دغدغه های دولت ها تبدیل شده و کشورهایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند، در یک مسابقه عظیم و پیچیده به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. رقابتی که برگ برنده ای برای دولت ها است تا توانمندی های علمی خود را به جهان اثبات نمایند.

در ایران هم علی رغم همه مسائل و تحریم ها شرکت هایی هستند که بر روی ساخت این واکسن تمرکز نموده اند. تلاشی که هنوز خبر مستندی از آن منتشر نشده اما امیدها برای به نتیجه رسیدن آن زیاد است. این رویداد فناورانه هم یک همکاری مشترک برای تسهیل فرایند ساخت واکسن کووید 19 محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1249

به "آنالیز ساخت واکسن کووید19 از تحقیق تا بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ساخت واکسن کووید19 از تحقیق تا بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید