بهاروند: تاج مخالفت و اعتراض تندی به تصمیم AFC داشته است

به گزارش مینی ست، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به تصمیم AFC گفت: تاج مخالفت و اعلام اعتراض تند خود را نسبت به این موضوع اعلام نموده است.

بهاروند: تاج مخالفت و اعتراض تندی به تصمیم AFC داشته است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند درباره جلسه روز گذشته در فدراسیون فوتبال در واکنش به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرد: در این نشست موارد متعددی مورد بحث و گفتگو نهاده شد و همگان بر ضرروت حفظ غرور ملی تصریح و تأکید مؤکد داشتند. از همان زمان فرآیندهای لازم پیرامون اعتراض شدید اللحن باشگاه های نمایندگان ایران و فدراسیون فوتبال به این تصمیم شروع شد.

وی اضافه نمود: در همان دقایق نخستین پس از دریافت نامه، آقای تاج که فوراً خود را به محل جلسه رسانده بودند مخالفت و اعلام اعتراض تند خود را در مقابل این تصمیم در صندلی نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند که این موضع در توجه به غرور ملی جای تقدیر دارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین درباره جلسات امروز اظهار داشت: امروز در جلسه ای که باشگاه ها داشتند، طی درخواستی که کتباً به فدراسیون ارائه کردند، خواستند در صورت قطعی شدن رأی محرومیت میزبانی، اعتراض باشگاه ها به رأی مذکور و عدم حضور در مسابقات به کنفدراسیون ارائه گردد. ضمن اینکه باشگاه ها، فدراسیون و مجموعه وزارت ورزش و جوانان در راستای حقوق تماشاگران پرشور درخواست داشته مسابقات فقط در کشور ایران برگزار گردد و به هیچ وجه حاضر به برگزاری مسابقات در کشور ثالث نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 729

به "بهاروند: تاج مخالفت و اعتراض تندی به تصمیم AFC داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: تاج مخالفت و اعتراض تندی به تصمیم AFC داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید