بهره برداری از سریع ترین پروژه مدرسه سازی گیلان در آستارا

به گزارش مینی ست، خبرنگاران/گیلان مدرسه 12 کلاسه متوسطه دوره اول سروش آستارا که ظرف مدت 80 روز توسط بخش خصوصی احداث شد، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، رئیس مدارس غیردولتی و اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش گیلان و مسئولان محلی در این بندر مرزی افتتاح شد.

بهره برداری از سریع ترین پروژه مدرسه سازی گیلان در آستارا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

نادر دنیا آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عصر روز گذشته در آیین بهره برداری از این پروژه، در شهرستان آستارا اظهار کرد: بعضی از نقش ها از جمله نقش دانش آموزی از ویژگی برجسته برای انسان ها برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم دانش آموزان در ایفای نقش ویژه خود به توضیح وظایف آن واقف باشند، ادامه داد: اگر ابزار سنجش دقیقی داشته باشیم و بخواهیم جدیت انسان ها را بسنجیم، باید عملکردهای آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سروش ظرف مدت 80 روز توسط بخش خصوصی احداث شد، اضافه نمود: ما در بسیاری از حوزه ها با پروژه هایی روبرو هستیم که سالیان بسیاری از شروع عملیات آنها می گذرد و بلاتکلیف هستند.

دنیا آرای با اشاره به جدیت مؤسس و دست اندرکاران مجتمع سروش در نوسازی این مدرسه، گفت: دانش آموزان مسائل و کاستی های پیش رو را از معلم، خانواده و مسئولین دستگاه های اجرایی ذی ربط مطالبه نمایند، چرا که برخورداری از روحیه مطالبه گری به پیشرفت و آبادانی کشور منجر می گردد.

وی اضافه نمود: مدارس غیردولتی با بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی یاری حال وزارت آموزش و پرورش بوده و بخش قابل توجهی از جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده اند.

به گزارش خبرنگاران، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، در سفر دو روزه به شهرستان مرزی بندر آستارا علاوه بر شرکت در آیین افتتاح پروژه مذکور، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، نواختن زنگ پژوهش، ملاقات با خانواده شهید دانش آموز ضرغام نصیری و کارگاه دو روزه معاونین آموزشی نواحی، مناطق و شهرستان های 34 گانه استان گیلان شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 642

به "بهره برداری از سریع ترین پروژه مدرسه سازی گیلان در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از سریع ترین پروژه مدرسه سازی گیلان در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید