جام جهانی تیراندازی، صادقیان چهارم شد، برنامه روز دوم مسابقات

به گزارش مینی ست، بانوی تیرانداز کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک 2020، در رده چهارم ماده تفنگ 10 متر مسابقات جام جهانی برزیل ایستاد.

جام جهانی تیراندازی، صادقیان چهارم شد، برنامه روز دوم مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در نخستین روز از جام دنیای تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک در برزیل و در خاتمه مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر آرمینا صادقیان با 628.3 امتیاز در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد و دومین سهمیه تیراندازی ایران برای المپیک 2020 را به نام خود ثبت کرد. صادقیان اما در فینال پس از تیراندازانی از هند، بریتانیا و چین تایپه، در رده چهارم ایستاد.

همچنین فاطمه کرم زاده دیگر تیرانداز کشورمان با امتیاز 626.9 در صندلی هفدهم دنیا به کار خود خاتمه داد و الهه احمدی با 623.6 امتیاز چهل وسوم شد.

براساس این گزارش، در ماده تپانچه 25 متر زنان و در بخش دقت هم گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان هر کدام با 289 امتیاز در رده های بیست وسوم و بیست وهفتم ایستادند. این مسابقات روز پنجشنبه در بخش دقت پیگیری خواهد شد و صندلی نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی معین می گردد.

در خاتمه مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت مردان نیز مهیار صداقت 1158 امتیاز و پوریا نوروزیان 1157 امتیاز کسب کردند. این مسابقات فردا پیگیری خواهد شد.

برنامه روز دوم جام دنیای تیراندازی به توضیح زیر است:

در دومین روز مسابقات جام دنیای تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک در ریودوژانیروی برزیل نمایندگان ایران پشت خط شلیک قرار می گیرند.

گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان در ماده تپانچه 25 متر و در بخش سرعت، در مقابل حریفان دنیای خود پشت خط آتش قرار می گیرند. سجاد پورحسینی نیز تنها نماینده کشورمان در تپانچه 10 متر خواهد بود. مرحله دوم ماده تفنگ 50 متر سه وضعیت مردان نیز امروز برگزار خواهند شد.

این دوره از مسابقات با حضور 518 ورزشکار از 66 کشور دنیا از 5 تا 12 شهریور ماه برگزار و 17 سهمیه المپیک در آن توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 375

به "جام جهانی تیراندازی، صادقیان چهارم شد، برنامه روز دوم مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی تیراندازی، صادقیان چهارم شد، برنامه روز دوم مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید