جلسه کمیته فنی فوتسال برای رسیدگی به نتایج تیم زیر 20 سال

به گزارش مینی ست، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در چند روز آینده برای رسیدگی به نتایج تیم فوتسال زیر 20 سال تشکیل جلسه خواهد داد.

جلسه کمیته فنی فوتسال برای رسیدگی به نتایج تیم زیر 20 سال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا روز گذشته با قهرمانی تیم ژاپن در تبریز به سرانجام رسید و تیم کشورمان در کمال ناباوری از صعود به فینال این مسابقات بازماند و در نهایت به مقام سومی بسنده کرد.

بر همین اساس قرار است جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در چند روز آینده و پس از بازگشت اعضای این کمیته از تبریز به تهران، برگزار شود و در این جلسه نتایج تیم زیر 20 سال مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین به احتمال فراوان حمید شاندیزی سرمربی و اعضای کادرفنی تیم زیر 20 سال کشورمان نیز در جلسه کمیته فنی حاضر خواهند شد تا توضیحات لازم درباره نتایج تیم تحت هدایت شان را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگاران، یکی از بحث هایی که باید در جلسه کمیته فنی درباره آن تصمیم گیری شود، موضوع ادامه کار شاندیزی در تیم زیر 20 سال است و این احتمال وجود دارد که با توجه به نتایج ضعیف این تیم در مسابقات آسیایی، شاهد تغییر و تحولات در کادرفنی تیم زیر 20 سال باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 234

به "جلسه کمیته فنی فوتسال برای رسیدگی به نتایج تیم زیر 20 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته فنی فوتسال برای رسیدگی به نتایج تیم زیر 20 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید