خادم: بازی تیم پرسپولیس قطعا در استادیوم آزادی برگزار می گردد، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم

به گزارش مینی ست، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل این مهم به بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

خادم: بازی تیم پرسپولیس قطعا در استادیوم آزادی برگزار می گردد، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران، امیررضا خادم شامگاه پنج شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های ورزشی در جمع خبرنگاران آمل در رابطه با طرح مسائل ورزشگاه ورزشی آزادی و امکان عدم برگزاری بازی تیم باشگاه پرسپولیس در جام باشگاه آسیا گفت: ورزشگاه هیچ مسئله ای ندارد و بازی تیم پرسپولیس قطعا در آزادی برگزار می گردد.

وی درباره پروژه های نیمه تمام گفت: بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل این مهم به بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

معاون امور حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بخشی از این چهار هزار پروژه نیمه تمام احتیاجی به کلنگ زنی نبود، اضافه نمود: برای اتمام و بهره برداری این مهم به حمایت دولت و مجلس و بخش خصوصی احتیاجمند هستیم.

خادم با اشاره به اختصاص بخشی از ارزش اضافه نموده بحث توسعه اماکن ورزشی توسط دولت و مجلس اعلام کرد: برای تکمیل پروژه ها دولت و مجلس مبالغ خوبی را اختصاص دادند و احتیاج است تا این حمایت ها برای توسعه ورزش بیشتر گردد.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان جزو چند دستگاه برتری است که از بخش خصوصی در تکمیل اماکن ورزشی استفاده نموده اما احتیاج است تا از ظرفیت های بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد زیرا در بسیاری از مناطق احتیاجمند آغاز طرح های جدید هستیم اما به دلیل وجود طرح های نیمه تمام نمی توان طرح جدیدی را نمی توان را آغاز کرد.

وی در رابطه مسائل اعزام تیم ها به تورنمنت های خارجی اعلام کرد: به عنوان یک ایرانی و نه مسئول باید گفت که دولت با مسائلی روبرو است و بحث تحریم ها وجود دارد که باید هزینه ها را کاهش بدهیم و کوشش ما این است تا ورزش در رابطه با موضوع اعزام ورزشکاران کمتر آسیب ببیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 80

به "خادم: بازی تیم پرسپولیس قطعا در استادیوم آزادی برگزار می گردد، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خادم: بازی تیم پرسپولیس قطعا در استادیوم آزادی برگزار می گردد، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید