خبرنگاران اختصاص 2.8 میلیارد تومان تسهیلات و یاری بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان

به گزارش مینی ست، خرم آباد - خبرنگاران - معاون مشارکت های مردمی بهزیستی لرستان گفت: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان یاری ودیعه مسکن در قالب یاری های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کم درآمد و دارای معلولیت شدید این نهاد تخصیص یافت.

خبرنگاران اختصاص 2.8 میلیارد تومان تسهیلات و یاری بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رضا وفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این مبلغ علاوه بر مصوبه دولت در راستای پرداخت تسهیلات به مستاجران و از محل منابع سازمان بهزیستی تامین شده گفت: در این راستا 2 میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار درصد و بازپرداخت 60 ماهه به ازای هر خانوار تحت پوشش 20 میلیون تومان پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: همچنین 800 میلیون تومان ودیعه مسکن به صورت بلاعوض برای مستاجران کم درآمد تحت پوشش بهزیستی لرستان جذب شده که این رقم با توزیع در بین بیش از 151 خانوار در نظر گرفته شده است.

وفایی اضافه نمود: از روز گذشته نیز یاری بلاعوض ساخت مسکن خانوارهای 2 معلول شهری از 60 به 140 میلیون تومان افزایش یافته و مبلغ بلاعوض روستایی در حال حاضر بدون تغییر 36 میلیون تومان است.

به گفته وی در حال حاضر 60 خانوار 2 معلول شهری در انتظار دریافت مسکن هستند و تا به امروز نیز 217 واحد روستایی و 450 واحد شهری برای واجدان شرایط احداث شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی لرستان یادآور شد: تیرماه سال جاری نیز 217 واحد مسکن به خانوارهای معمولی و دارای 2 معلول تحت پوشش استان تحویل شد که ازاین تعداد 180 خانوار مددجوی عادی و 37 خانوار دارای دو معلول بودند که در نهضت مسکن سازمان بهزیستی خانه دار شدند.

وفایی ادامه داد: تعهد سال جاری بهزیستی لرستان برای تامین مسکن 201 خانوار بوده که این تعهد با تحقق 217 واحد در سه ماهه اول سال انجام شد و 500 واحد دیگر برای تکمیل تا سرانجام سال در دست اقدام است.

به گفته وی ازحدود 15 سال گذشته تا به امروز حدود چهار هزار و 500 واحد در قالب طرح نهضت مسکن با همکاری مستمر و موثر بهزیستی لرستان به مدجویان واگذار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 999

به "خبرنگاران اختصاص 2.8 میلیارد تومان تسهیلات و یاری بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 2.8 میلیارد تومان تسهیلات و یاری بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید