خبرنگاران اسماعیلی: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته گردد

به گزارش مینی ست، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم گرمی گفت: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همواره بسته شوند و مجموعه های ذیربط در این خصوص جوابگو باشند.

خبرنگاران اسماعیلی: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، ولی اسماعیلی در نشست علنی امروز -یکشنبه - در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه خط فکری خطرناکی با استفاده از فضای مجازی که در آن مدیریت صورت نمی گیرد، شروع شده است، گفت: علیرغم تأکیدات رهبری عده ای به دنبال تضعیف مجلس انقلابی هستند تا توان این نهاد را کم نمایند اما مجلس در راستای حفظ عزت مردم، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها برای بازگشت عزت پایمال شده مردم را به تصویب رساند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تصویب این قانون توضیح داد: اکنون دشمنان به دنبال راه حلی برای مذاکره با ایران هستند که این موضوع نشان می دهد که مقاومت مردم و ریل گذاری مجلس جواب مثبت داده است.

وی اضافه نمود: امروز حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همواره بسته گردد و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص جوابگو باشند.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اصل 77 قانون اساسی مطرح نمود: آنچه در وین می گذرد باید به استحضار مجلس برسد و ما بر حذف کلیه تحریم ها و راستی آزمایی راسخ هستیم و از آن کوتاه نمی آییم و به تحریم خوب و بد اعتقادی نداریم.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در انتها با اشاره به مسائل معیشتی مردم مطرح نمود: علیرغم گام های اساسی مجلس هنوز مردم در مضیقه هستند لذا اگر دولت عرضه کنترل بازار مرغ و تخم مرغ را ندارد، اجازه توزیع را به مردم دهد تا بیشتر از این شرمسار ملت ایران نباشیم؛ این شأن مردم نیست که علیرغم عدم کمبود منابع، گرفتار چرخه توزیع معیوب باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1583

به "خبرنگاران اسماعیلی: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسماعیلی: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید