خبرنگاران اشتباه یاری داور و دروازه بان عامل باخت فولاد بود

به گزارش مینی ست، ساری - خبرنگاران - سرمربی فولاد خوزستان ضمن انتقاد از کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه وطنی، گفت : اشتباه یاری داور و دروازه بان عامل شکست تیم ما در مقابل نساجی بوده است.

خبرنگاران اشتباه یاری داور و دروازه بان عامل باخت فولاد بود

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام شامگاه آدینه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته بیست وسوم لیگ بیستم که با برد 1 - 0 نساجی در قائمشهر انتها یافت، اظهار کرد: ما بازی را خوب آغاز نکردیم و روی اشتباه دروازه بان یک گل خوردیم و بازی با همان گل تمام شد. این بازی در حدی نبود که تیمی بخواهد موقعیت خاصی ایجاد کند. چمن ورزشگاه شهید وطنی انقدر بی کیفیت تر از قبل شده که نمی توان روی آن بازی کرد.

وی با بیان این که بازی کردن در این زمین شرایط خاص خودش را دارد، اضافه نمود: مازندران و کل خطه شمال کشور فقط یک تیم در لیگ برتر دارد، اما متاسفانه حتی یک ورزشگاه خوب یا چمن مناسب برای آن فراهم نمی نمایند. آنقدر گرانول در چمن ریخته بودند که نمی شد فوتبال بازی کرد. کیفیت چمن از قبل خیلی بدتر شده است. امیدوارم اعتباری تخصیص یابد تا ورزشگاه خوبی برای این استان ساخته گردد.

سرمربی فولاد با انتقاد از عملکرد یاری داور مسابقه اظهار کرد: فصل قبل در این زمین روی اشتباه داوری بازی را به نساجی واگذار کردیم و سال جاری هم به دلیل اشتباه یاری داور بازی را باختیم که گل صد در صد سالم ما را مردود اعلام نمود. ضمن این که بازیکن شماره 88 نساجی هم باید اخراج می شد.

نکونام اعلام نمود: به تیم نساجی و طرفداران این تیم تبریک می گویم، ولی ما تیم بازنده نبودیم. گل مساوی را زدیم که پذیرفته نشد. این یاری داور در بازی رفت با گل گهر هم یک اشتباه تاثیرگذار داشت و مهار ضربه پنالتی توسط دروازه بان ما را خطا اعلام نمود و به اشتباه گفت ضربه باید تکرار گردد که در تکرار پنالتی گل شد. امروز هم گل سالم را مردود اعلام نمود.

وی توضیح داد: من از ایشان یک قضاوت در مسابقات نونهالان تهران دیدم که به خاطر اشتباه شان بازی به جنجال کشیده شد. این یاری داور در حد این بازی و بازی های قوی لیگ برتر نیست. امیدوارم با روی کار آمدن آقای افشاریان به عنوان سرپرست کمیته داوران تغییرات جدی را ببینیم. اگر برای کارشناسان اثبات گردد که این یاری داور اشتباه کرد امیدواریم محروم گردد. تیم من می توانست با مساوی هم در جدول شرایط بهتری داشته باشد.

سرمربی اسبق نساجی با اشاره به عملکرد خوب نیما میرزازاد در دروازه نساجی گفت : امروز روز خوب میرزازاد بود که خودم او را از ملوان به نساجی آوردم و خوشحالم امروز در ترکیب ثابت قرار گرفته است و با عملکردش نساجی را نجات داد.

نکونام اعلام نمود: بازیکنان ما عمدتا عملکرد خوبی داشتند و فقط دروازه بان ما یک اشتباه داشت که منجر به گل شد. متاسفانه امروز نتوانستیم از محسن فروزان در دروازه استفاده کنیم. وگرنه نمی باختیم. در مجموع امروز سه امتیاز را به خاطر اشتباه یاری داور و دروازه بان خودمان و همچنین عملکرد خوب دروازه بان حریف در قائمشهر جا گذاشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به تشویق طرفداران این تیم که در اطراف ورزشگاه حضور داشتند، گفت: نساجی تیم خوب و منسجمی است و امیدوارم در ادامه راستا پیروز باشد. من نسبت به این تیم، قائمشهر و مازندران حس بسیار خوبی دارم و نساجی و طرفداران این تیم در ذهن من صندلی خاصی دارند. از طرفداران بابت اظهار لطف شان متشکرم و خوشحالم که توانستم کاری کنم تا در ذهن مردم قائمشهر و مازندران بمانم.

فولاد خوزستان پس از این شکست با 30 امتیاز از 20 بازی همچنان در رتبه ششم جدول باقی ماند. نساجی نیز 22 امتیازی شد و به رتبه سیزدهم صعود کرد.

ملاقات نساجی و فولاد خوزستان را امیر عرب براقی قضاوت کرد و محمدرضا ابوالفضلی، حسن انتظاری و کمیل غلامی نیز او را در داوری این ملاقات همراهی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1625

به "خبرنگاران اشتباه یاری داور و دروازه بان عامل باخت فولاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتباه یاری داور و دروازه بان عامل باخت فولاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید