خبرنگاران صندلی های سوخت منطقه سبزوار هر روز ضدعفونی می گردد

به گزارش مینی ست، سبزوار- خبرنگاران- تمامی صندلی های عرضه سوخت منطقه سبزوار شامل 6 شهرستان در غرب و جنوب غربی استان خراسان رضوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هر روز ضدعفونی می گردد.

خبرنگاران صندلی های سوخت منطقه سبزوار هر روز ضدعفونی می گردد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: صندلی های عرضه بنزین، گازوئیل و همچنین تاسیسات عرضه گاز فشرده طبیعی یا سی.ان.جی از مکان های پر رفت و آمد هستند لذا مکان های مستعد برای انتقال انواع ویروس و میکروب تلقی می گردد.

محمد صادقی اضافه کرد: آموزش های لازم برای ضد عفونی کردن صندلی های عرضه سوخت داده شده و ضدعفونی تلمبه های بنزین و دیسپنسرهای سی.ان.جی به طور روزانه توسط متصدیان صندلی ها انجام می گردد.

وی با تاکید بر اینکه سوختگیری باید بوسیله عوامل صندلی انجام گردد، گفت: برچسب های اطلاع رسانی نیز برای سوختگیری توسط اپراتور بر روی تلمبه ها نصب شده است.

وی گفت: همچنین برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند دستکش یکبار مصرف در نظر گرفته شده و تاکید شده است برای پرداخت هزینه در صندلی از کارت بانکی استفاده گردد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 832

به "خبرنگاران صندلی های سوخت منطقه سبزوار هر روز ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی های سوخت منطقه سبزوار هر روز ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید