خبرنگاران عضویت 17 هزار معلم مازندرانی در سامانه شاد

به گزارش مینی ست، ساری - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مکلف بودن همه آموزگاران به عضویت در شبکه آموزش دانش آموزی موسوم به شاد گفت: تا به امروز 17 هزار آموزگار مازندران در این سامانه عضو شدند.

خبرنگاران عضویت 17 هزار معلم مازندرانی در سامانه شاد

علیرضا سعدی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: عضویت در سامانه شاد برای همه معلمان یک تکلیف آئین نامه ای است و این سامانه تنها مرجع رسمی تدریس آموزگاران می باشد.

وی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد معلمان مازندران وارد این سامانه شدند، اضافه نمود: در مقطع ابتدایی تقریبا تمامی آموزگاران اکنون به وسیله سامانه شاد تدریس می نمایند یا اینکه درحال گذران مراحل مقدماتی فعالیت در این سامانه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین به باقی معلمان اشاره نمود و گفت: به دلیل اینکه بخش متوسطه دوم سامانه شاد تازه راه اندازی شده است ، معلمان متوسطه نیز رفته رفته در حال پیوستن به آن هستند.

پوشش 100 درصدی آموزش در فضای مجازی مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پوشش تحصیلی برای دانش آموزان استان در فضای مجازی را تقریبا نزدیک به 100 درصد اعلام نمود و گفت: البته ممکن است به تعداد انگشت شمار نیز دانش آموزانی باشند که پیروز به تداوم تحصیل نشدند.

سعدی پور با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ گزارشی از سوی والدین و خانواده ها در باره توقف تحصیلی دانش آموزان به دست ما نرسیده ، اضافه نمود: در صورت وجود چنین دانش آموزانی عمدتا باید در مناطق دور افتاده و روستایی باشند که از مردم ، والدین و یا شوراها و دهیاران روستا می خواهیم که شرایط این دانش آموزان را به آموزش و پرورش شهرستان گزارش نمایند.

وی تاکید نمود که ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق مازندران حق ندارند حتی یک دانش آموز را از تحصیل جا بگذارند و در صورت دریافت چنین گزارشی از مدیران مربوطه شرح خواسته می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: همه مسئولان آموزشی استان باید شرایط کرونایی را به عنوان یک فرصت نگاه نموده و در جهت ارتقای قابلیت آموزش در فضای دیگر انعطاف پذیری از خود باشند.

ویروس کرونا که از نخستین روزهای اسفند 1398 وارد استان مازندران شد منجر به تعطیلی فضای آموزشی استان شد و کوچ اجباری تعلیم و تربیت را به فضای مجازی رقم زد.

این ویروس در حال حاضر نیز بر استان مازندران سایه افکنده و هنوز نیز حدود 500 بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونادر بیمارستان های مازندران بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران عضویت 17 هزار معلم مازندرانی در سامانه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضویت 17 هزار معلم مازندرانی در سامانه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید