خبرنگاران معاون استاندار سمنان: کرونا مانع خدمت رسانی ادارات به مردم نشد

به گزارش مینی ست، سمنان- خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با کرونا، گفت: شیوع ویروس کرونا در استان مانع خدمت رسانی ادارات و مسئولان دستگاه های اجرایی به مردم نشد.

خبرنگاران معاون استاندار سمنان: کرونا مانع خدمت رسانی ادارات به مردم نشد

به گزارش خبرنگاران ، فاطمه منصوری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان که با وجود تمام محدودیت و چالش ها از تنگناها و تهدیدها، فرصت ساختند تشکر می کنم و در شرایطی که بحران کرونا جامعه را فراگرفته بود با اصلاح فرایند ها، نه تنها خدمات به مردم کاسته نشد بلکه افرایش یافت.

وی ادامه داد: زیرساخت و زمینه برای دولت الکترونیک در شرایط درگیری استان با ویروس کرونا فراهم شد و همچنان تیم معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان برای ارائه راهبرد و انجام برنامه های اصولی برای خدمت به مردم در شرایط کرونا در تلاش هستند.

منصوری افزود: کمبود منابع مالی ، انسانی و فضای اداری از جمله مسائل ادارات مختلف استان سمنان است.

وی شرح داد: باوجود مسائل با مدیریت مطلوب مدیران دستگاه های اجرایی می توان چالش ها را به فرصت تبدیل کرد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و اجرای برون سپاری برای توسعه استان تلاش شود.

منصوری افزود: منابع انسانی محور توسعه در جامعه است و حتی تمام منابع را داشته باشیم اگر انسان نخواهد ، توسعه حاصل نمی شود و اگر منابع وجود داشته باشد، نیروی انسانی خلاق نداشته باشیم فرایند توسعه انجام نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه برای اصلاح فرایندها و بهره وری در انجام امور در گرو انگیزه متعالی است، گفت: نقش مدیران در ایجاد انگیزه متعالی در بین کارمندان با انجام طرح ارتقای مهارت، سلامت و رفاه موثر است.

وی گفت: توجه به سرمایه انسانی علاوه بر افراد شاغل به افراد بازنشسته ادارت هم مربوط می شود و تکریم بازنشستگان به طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان سمنان در ارتباط با اسناد تسویه، مدیریت مصرف انرژی و رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل ها اقدامات لازم را انجام دهند.

منصوری افزود: رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا همچنان در دستور کار باشد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی در شناسایی و فروش اموال غیرمنقول مازاد بیش از پیش همکاری کنند چرا که فروش یا مولد سازی اموال مازاد در درآمدزایی دستگاه های اجرایی کمک می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نظام آراستگی نظام کار و مشخص و تکلیف اموال فرسوده در اتاق های کار در ادارات پیگیری شود و تفویض اختیار به ادارات شهرستانی برای تسهیل خدمت رسانی به مردم مورد توجه باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1508

به "خبرنگاران معاون استاندار سمنان: کرونا مانع خدمت رسانی ادارات به مردم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار سمنان: کرونا مانع خدمت رسانی ادارات به مردم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید