دموکرات ها ترجیح می دهند این خانم معاون بایدن گردد، عکس

به گزارش مینی ست، ایسنا نوشت: یک نظرسنجی جدید نشان داد، سناتور الیزابت وارن ترجیح اول رای دهندگان دموکرات برای معاونت جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

دموکرات ها ترجیح می دهند این خانم معاون بایدن گردد، عکس

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس یک نظرسنجی جدید صورت گرفته از سوی سی.بی.اس نیوز که نتایج اش روز یکشنبه منتشر شد، 71 درصد رای دهندگان دموکرات الیزابت وارن را به عنوان گزینه خود در نظر گرفته و گفتند جو بایدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری مفروض حزب دموکرات باید این سناتور دموکرات را به عنوان نامزد معاونتش انتخاب کند.

جو بایدن که با توجه به کنار کشیدن رقبایش از انتخابات مقدماتی دموکراتها به عنوان نامزد ریاست جمهوری مفروض حزب در نظر گرفته می گردد، وعده داده که یک زن را به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری خود انتخاب کند.

در فهرست ارائه شده در این نظرسنجی هفت زن قرار داشتند که سناتور وارن بیشترین انتخاب از سوی رای دهندگان بود.

در فهرست مذکور کامالا هریس، یک سناتور دموکرات زن دیگر حمایت 59 درصد رای دهندگان را کسب کرد و در ادامه استیسی آبرامز، نامزد سابق فرمانداری ایالت جورجیا با انتخاب 50 درصد رای دهندگان در صندلی سوم و سناتور امی کلوبوچار با انتخاب 49 درصد رای دهندگان در صندلی چهارم این رتبه بندی نهاده شد.

اکثریت رای دهندگان سفیدپوست دموکرات و لیبرالها از وارن به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری دموکراتها حمایت نموده اند. با این حال ترجیح رای دهندگان سیاهپوست دموکرات میان وارن، آبرامز و هریس تقریبا به میزان مساوی برای هر یک از آنها بوده است.

سناتور وارن در میان دموکراتهای میانه رو نیز در کنار کلوبوچار و هریس به عنوان سه انتخاب نخست مطرح بوده است.

سی.بی.اس به این موضوع اشاره نمود آشناییت رای دهندگان با این اسامی با توجه به این که هر سه نامزد اول این لیست جزو نامزدهای ریاست جمهوری دموکراتها در رقابت درون حزبی 2019 بوده اند، در انتخاب شدنشان نقش داشته است.

وارن همچنین از سوی آن دسته از پاسخگویانی که دانش کارشناسی مالی را یک فاکتور مهم برای معاونت ریاست جمهوری دانسته اند، گزینه اول انتخاب شده و همچنین انتخاب نخست کسانی که معتقد به انتخاب یک ترقی خواه از سوی بایدن به عنوان نامزد معاونتش بوده اند، ثبت شده است.

دانش کارشناسی مالی و مدیریت بحران جزو دو کیفیت اولی بوده اند که رای دهندگان دموکرات از یک نامزد معاونت رئیس جمهور توقع داشته اند. 55 درصد رای دهندگان دموکرات همچنین گفتند بایدن باید یک گزینه جسور را به عنوان نامزد معاونتش انتخاب کند و 45 درصد گفتند او باید به یک گزینه امن متکی باشد.

در همین نظرسنجی بایدن با کسب 49 درصد آرا از ترامپی که 43 درصد رای کسب نموده، پیشی گرفته است.

این نظرسنجی از تاریخ 28 آوریل تا اول مه با پرسش از 200 شهروند آمریکایی صورت گرفته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 969

به "دموکرات ها ترجیح می دهند این خانم معاون بایدن گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها ترجیح می دهند این خانم معاون بایدن گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید