رئیس فراکسیون زنان مجلس: تحریم های ظالمانه آمریکا با شکست روبرو می گردد

به گزارش مینی ست، تهران (پانا) - رئیس فراکسیون زنان مجلس تحریم های دارویی علیه کشورمان را بخشی از اقدامات یکجانبه گرایانه و ظالمانه آمریکا و ناقض حقوق بشر خواند و گفت این تحریم ها با شکست روبرو خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران بر آنها فائق خواهد آمد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس: تحریم های ظالمانه آمریکا با شکست روبرو می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خانه ملت، فاطمه قاسم­پور امروز در ملاقات اشتفان شولتز سفیر اتریش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر اضافه نمود: قوانین مترقی قانون اساسی درخصوص زنان، نشان از تعالی صندلی زنان در جمهوری اسلامی ایران دارد.

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در این ملاقات با تشریح فعالیت های این فراکسیون در حوزه صیانت و تقویت حقوق زنان به طرح­ های مصوب و در دست اقدام مجلس شورای اسلامی پرداخت و اعلام کرد: ارتقاء شرایط زنان، ارائه تسهیلات بیشتر به زنان سرپرست خانوار و شاغل و همچنین سلامت و بهداشت زنان و خانواده از جمله مباحث جدی در فراکسیون زنان است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تحریم های دارویی علیه کشورمان را بخشی از اقدامات یکجانبه گرایانه و ظالمانه آمریکا و ناقض حقوق بشر دانست و گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا با شکست روبرو خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران بر آنها فائق خواهد آمد.

قاسم­پور با اشاره به پیگیری مجلس شورای اسلامی و دولت درخصوص قوانین حمایتی جهت برخورداری پزشکان و کادر درمان به ویژه زنان شاغل در این حوزه، از اقدامات متعهدانه مدافعان سلامت در شرایط بحرانی شیوع کووید 19 قدردانی کرد.

باید برای ارزش ­های ملی و منطقه­ ای احترام قائل شویم

اشتفان شولتز سفیر اتریش در تهران نیز در این ملاقات ضمن اشاره به حقوق زنان در اتریش گفت: در بحران ویروس کرونا در اتریش نیز زنان نقش برجسته­ ای را ایفا نموده اند.

وی اعلام کرد: بخش عمده ای از فشارهای ناشی از این بحران را زنان متحمل می شوند.

سفیر اتریش در تهران به تحولات مثبت در حوزه زنان و معلولان در جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و اضافه نمود: اتریش از پیشرفت قوانین مصوب در حوزه معلولین نیز استقبال کرد و سازمان ملل را از پیشرفت ­های به عمل آمده در ایران در این خصوص آگاه نموده است.

شولتز به سابقه 500 ساله دوستی میان ایران و اتریش اشاره نمود و گفت: باید ارزش ­های ملی و منطقه­ ای مورد توجه قرار داد و برای این ارزش ها احترام قائل شد.

طرفین این ملاقات بر گسترش تعاملات سیاسی، مالی، فرهنگی و علمی و انتقال تجربیات در حوزه زنان و امور خانواده میان مراکز علمی و دانشگاهی دو کشور تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1232

به "رئیس فراکسیون زنان مجلس: تحریم های ظالمانه آمریکا با شکست روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فراکسیون زنان مجلس: تحریم های ظالمانه آمریکا با شکست روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید