راه قدرتمند ظاهر شدن استقلال در آسیا از زبان نورافکن

به گزارش مینی ست، مدافع استقلال معتقد است اگر تیمش برابر فولاد به رجحان برسد، می توانند با روحیه و قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر گردد.

راه قدرتمند ظاهر شدن استقلال در آسیا از زبان نورافکن

به گزارش خبرنگاران، امید نورافکن هافبک استقلال پس از رجحان تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: مهم ترین نکته بازی این بود که نیمه دوم را شل نگرفتیم. می توانستیم در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. باید مقابل فولاد هم پیروز شویم تا در جدول از تراکتورسازی پیشی بگیریم. برد برابر فولاد می تواند به روند خوب ما یاری کند.

وی ادامه داد: من چهارمین سالی است که در استقلال هستیم و چه به عنوان هافبک دفاعی و چه به عنوان دفاع چپ با تمام وجود برای تیمم بازی نموده ام و هدف این است که طرفداران و کادر فنی ذهنیت خوبی از من داشته باشند. این تغییر پست ها سخت است و کار سختی دارم اما تمرکزم روی این مسئله است که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

نورافکن درباره نزدیک شدن به تیم های صدرنشین گفت: شکست برابر تراکتورسازی ما را عقب انداخت اما اگر بتوانیم در دیدار با فولاد 3 امتیاز را کسب کنیم، می توانیم آن شکست را جبران کنیم و برای لیگ قهرمانان آسیا که گروه سختی داریم آماده شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 158

به "راه قدرتمند ظاهر شدن استقلال در آسیا از زبان نورافکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه قدرتمند ظاهر شدن استقلال در آسیا از زبان نورافکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید