رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد در خصوص گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما گروه آسانی نیست و گروه سختی است اما ما هم باتجربه هستیم و با اضافه شدن مهاجمان جدید سعی می کنیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

از وبلاگ هم نفس دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

وی در خصوص میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث گفت: وظیفه فدراسیون فوتبال است که پیگیر میزبانی تیم های ایرانی هستند. ما از این موضوع بیشتر ضرر می کنیم. بعد از چند سال هنوز از حضور تماشاگران و حمایت آنها محروم هستیم.

انصاریفرد در خصوص اتهاماتی که استقلالی ها به این باشگاه دارند گفت: در استقلال یک مربی آمده که صدرنشین شده و بعد تیم را رها نموده و رفته است. طبیعی است که طرفداران استقلال رفته است. رفتن ایشان چه ربطی به باشگاه پرسپولیس دارد؟ کالدرون هم این مشکل را دارد اما ما چه زمانی در خصوص استقلال صحبت نموده ایم. اگر هم مسئله ای بوده ما خودمان حل نموده ایم و گردن کسی نینداخته ایم. پرسپولیس چه گناهی نموده است که همه تقصیرها را می اندازند گردن تیم ما.

وی ادامه داد: الان که استراماچونی رفته است از وزیر ورزش تا معاون وزیر خارجه و سایر مسئولان دنبال این افتاده اند که استراماچونی برگردد اما آیا زمانی که برانکو رفت کسی این کار را کرد؟ چرا می خواهند همه کاسه و کوزه ها را سر پرسپولیس بشنمایند؟

انصاریفرد ادامه داد: طرفداران و مسئولان استقلال باید بدانند تا زمانی که در خصوص پرسپولیس این قضاوت ها را می نمایند وضع استقلال همین است.

پرسپولیس دو دوره از پنجره جابجایی محروم بوده است اما با تعدادی بازیکنان جوان و گمنام رفت فینال آسیا. آیا شیخ سلمان پرسپولیسی بوده است؟ اگر استقلال رفته ترکیه و اردو زده و در سوپرجام شرکت ننموده است، آیا رئیس دادگاه بین المللی ورزش پرسپولیسی بوده است؟

محمدحسن انصاریفرد اظهار داشت: الان با این دعواهایی که در استقلال وجود دارد دیگران دارند سود می برند. ما از طرف مدیریت باشگاه و بازیکنان هیچ وقت در خصوص استقلال صحبت نمی کنیم. هیچ وقت مسائل خودمان را گردن استقلال نمی اندازیم. اما استقلالی ها هر وقت به مشکل می خورند تقصیرها را می اندازند گردن پرسپولیس و می گویند وزیر ورزش پرسپولیسی است.

از طرفداران استقلال می خواهم که اتفاقات را درست تحلیل نمایند. ما روزهای سخت خیلی زیادی داشتیم. ما 9 سال موفقیتی نداشتیم اما طرفداران ما شکیبا بودند و پشت تیمشان ایستادند تا تیم قهرمان شد و چند جام آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 627

به "رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید