رمضانی: بازیکنان استقلال ناراضی نیستند؛ فقط بابت کرونا نگرانیم

به گزارش مینی ست، سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکنان این تیم نارضایتی از شرایط ندارند و تنها نگرانی آنها بابت ویروس کرونا است.

رمضانی: بازیکنان استقلال ناراضی نیستند؛ فقط بابت کرونا نگرانیم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با رسانه رسمی این باشگاه درباره شرایط این روزهای آبی های پایتخت گفت: همانطور که در جریان هستید، چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا در تمرینات حاضر می شوند. فضای با نشاطی بر تمرینات تیم حاکم است و کادرفنی تلاش می کند تا بازیکنان را به سطح آمادگی مطلوب برساند. تنها مشکل در تمرینات ما که تنها به ما اختصاص ندارد و سایر تیم ها هم درگیر آن هستند، نگرانی بابت شیوع بیماری کروناست.

وی افزود: متاسفانه این روزها که استقلال در آرامش است، عده ای که منافع خود را در خطر می بینند، به دنبال حاشیه سازی و انتشار اخبار دروغ و در نتیجه برهم زدن آرامش فعلی تیم و ایجاد نگرانی برای هواداران هستند که این موضوع جای تاسف دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: هرگونه خبری در خصوص ابراز نارضایتی بازیکنان از شرایط باشگاه و تمرینات را غیر واقعی است و با صراحت می گویم این اخبار برای بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد حاشیه منتشر می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1006

به "رمضانی: بازیکنان استقلال ناراضی نیستند؛ فقط بابت کرونا نگرانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بازیکنان استقلال ناراضی نیستند؛ فقط بابت کرونا نگرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید