رهبر حزب مردم اروپا: شکست ترامپ پایانی بر جولان پوپولیسم است

به گزارش مینی ست، تهران (پانا)-رهبر بزرگترین حزب سیاسی مجلس اروپا شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را پایانی بر جولان پوپولیسم و اندیشه های راست افراطی دانست.

رهبر حزب مردم اروپا: شکست ترامپ پایانی بر جولان پوپولیسم است

با ما سفر کنید و با تورهای زمستانی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایرنا، دونالد توسک که پیشتر ریاست شورای اروپا را بر عهده داشت روز شنبه در صفحه توئیتری خود از پیروزی جو بایدن نامزد حزب دمکرات آمریکا برای تسهیل چنین دستاوردی تقدیر کرد.

جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن رنگین پوست، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

شبکه خبری سی ان ان، فاکس نیوز و خبرگزاری آسوشیتدپرس که اخبار انتخابات آمریکا را لحظه به لحظه دنبال می نمایند، لحظاتی پیش اعلام کردند بایدن پیروز این دوره از انتخابات شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و خاتمه در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1261

به "رهبر حزب مردم اروپا: شکست ترامپ پایانی بر جولان پوپولیسم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر حزب مردم اروپا: شکست ترامپ پایانی بر جولان پوپولیسم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید