رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ هستم البته دیگران می توانند نظر دیگری داشته باشند

به گزارش مینی ست، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا گفت: من مطمئنم به خاطر کار هایی که تاکنون در فوتبال انجام داده ام و از این پس انجام خواهم داد به عنوان یکی از برترین بازیکن فوتبال در تاریخ شناخته خواهم شد.

رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ هستم البته دیگران می توانند نظر دیگری داشته باشند

به گزارش ، رقابت بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از سال 2009 و با پیوستن فوق ستاره پرتغالی به تیم فوتبال رئال مادرید شروع شد.

در طی سال های گذشته و پیش از این که رونالدو برنابئو را به مقصد تورین ترک کند، این 2 اسطوره فوتبال بار ها در ترکیب بارسلونا و رئال مادرید با یکدیگر رو به رو شدند و تا پیش از سال گذشته که لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلای دنیا گردد، این افتخار مهم برای 10 سال پیاپی در دستان رونالدو و مسی قرار گرفته بود.

همواره بحث بر سر این موضوع که کدام یکی از این 2، برترین بازیکن حال حاضر دنیا هستند داغ بوده و باید گفت افتخارات و عملکرد مسی و رونالدو در طی این سال ها باعث شده تا نام آن ها در تاریخ فوتبال جاودانه گردد.

رونالدو تاکنون 5 بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته، در حالی که مسی به همراه بارسلونا 4 بار به این عنوان رسیده است. همچنین مسی از زمان پیوستن به بارسلونا تاکنون 10 بار به قهرمانی لالیگا دست یافته در حالی که رونالدو در طی دوران حضورش در تیم های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس 6 بار عنوان قهرمانی در لیگ را کسب نموده است.

اما آمار هر 2 بازیکن بر سر کسب توپ طلا برابر است و این همان رقابتی است که رونالدو دوست دارد در آن برنده باشد. کریستیانو رونالدو در پاسخ به این سوال که دوست دارد در کدام زمینه از رقیب آرژانتینی پیشی بگیرد، گفت: توپ طلا. من عاشق توپ طلا هستم و فکر می کنم لیاقت کسب این جایزه را دارم.

او در ادامه صحبت های خود از مسی به عنوان یک انسان و بازیکن فوق العاده نام برد و گفت: مسی برای همواره در تاریخ فوتبال ماندگار است، اما من مجبورم 6 یا 7 یا شاید 8 توپ طلا بگیرم تا بالاتر از او باشم.

مهاجم کنونی تیم یوونتوس گفت: من مطمئنم به خاطر کار هایی که تاکنون در فوتبال انجام داده ام و از این پس انجام خواهم داد به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال در تاریخ شناخته خواهم شد البته از نظر خودم بهترین بازیکن تاریخ هستم اما اگر برخی طرفداران بازیکن دیگری را بهترین بدانند و از من به عنوان دومین بازیکن برتر تاریخ یاد نمایند، برایم اهمیتی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 369

به "رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ هستم البته دیگران می توانند نظر دیگری داشته باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ هستم البته دیگران می توانند نظر دیگری داشته باشند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ هستم البته دیگران می توانند نظر دیگری داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید