زاکرونی: امارات میزبان جام ملت هاست و باید مدعی قهرمانی باشد

به گزارش مینی ست، آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است این تیم به عنوان میزبان مسابقات جام ملت های آسیا 2019 باید مدعی قهرمانی در این رقابت ها نیز باشد.

زاکرونی: امارات میزبان جام ملت هاست و باید مدعی قهرمانی باشد

به گزارش خبرنگاران, آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات گفت: برای قهرمانی در جام ملت ها کوشش می کنیم و هدف دیگری نداریم. طبیعی است که چنین هدفی را دنبال کنیم چون ما میزبان رقابت ها هستیم.

وی اضافه نمود: بعد از قرعه کشی بعضی از رسانه ها برداشت نادرستی از صحبت های من داشتند. من هرگز نگفتم مدعی قهرمانی نخواهیم بود چرا که تنها هدف ما همین است اگر چه قهرمان شدن به میزان آمادگی فنی و ذهنی بازیکنان و همکاری باشگاه ها نیز بستگی دارد.

سرمربی تیم ملی امارات که با دقت مسابقات و حتی تمرینات باشگاه های این کشور را زیر نظر دارد گفت: تا امروز حدود 65 تا 85 درصد از ترکیب تیم خودم را شناخته ام با این وجود همچنان مسابقات لیگ را با دقت دنبال می کنم چرا که درهای تیم ملی به روی هر بازیکن شایسته ای باز خواهد بود.

زاکرونی همچنین از حضور اسماعیل مطر و احمد خلیل دو بازیکن مسن در اردوی تیم ملی امارات دفاع کرد و گفت: من عملکرد هردوی آنها را زیر نظر گرفته ام. نمایش خوبی در این فصل داشته اند و می توانند به تیم ملی یاری نمایند. من به این بازیکنان ایمان دارم و مطمئنم می توانند تاثیرگذار باشند.

وی در خصوص همگروهی با تیم های ملی فوتبال بحرین، هند و تایلند مطرح نمود: هیچ گروه آسان و هیچ حریف آسانی وجود ندارد. ما تیمی هستیم که با انضباط و نظم بازی می کنیم. سعی می کنیم اصول دفاعی و هجومی را همزمان اجرا کنیم و در هر بازی با تمام قوا به میدان برویم. برای رسیدن به موفقیت نباید تصور کنیم که حریفان ضعیفی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 82

به "زاکرونی: امارات میزبان جام ملت هاست و باید مدعی قهرمانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکرونی: امارات میزبان جام ملت هاست و باید مدعی قهرمانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید