سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد!

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون در جام باشگاه های آسیا در فینال مقابل ناگویا ژاپن باخت و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. این تیم با راهنمایی اسماعیل تقی پور همچنین در جام باشگاه های آسیا با قبول دو شکست مقابل مگنوس برزیل و ال پوزا اسپانیا به عنوان هشتمی رسید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد!

همانطور که پیش بینی می شد مدیرعامل این باشگاه بعد از سرانجام این رقابت ها اسماعیل تقی پور سرمربی این تیم را از سمتش برکنار کرد.

در اطلاعیه ای که باشگاه مس امروز منتشر کرده، آمده است: با عنایت به عدم تحقق اهداف باشگاه و عدم قهرمانی در جام باشگاه های آسیا 2019 تایلند، ضمن توجه به تمامی جوانب حرفه ای گری فوتسال و پس از سه جلسه فنی در این خصوص و اخذ نظرات کارشناسان مربوطه و با عنایت به اعلام اهداف باشگاه به کادرفنی تیم مس سونگون پیش از انعقاد قرارداد فیما بین که در قراردادها نیز منعکس می باشد، در راستای بهبود روند تیم مس در لیگ برتر فوتسال، تصمیمات زیر اتخاذ شد:

- تمامی کادرفنی تیم مس سونگون ورزقان به غیر از آقایان حسین شیخ الاسلامی (سرپرست تیم)، بهزاد عبدالله پور (تدارکات) و رضا شادی ورز (پزشکیار) از سمت های خود برکنار می گردند.

- باشگاه مس سونگون ورزقان به زودی جایگزین کادرفنی تیم را معرفی کرده و با برگزاری یک کنفرانس خبری به تمامی سوالات خبرنگاران عزیز و رسانه ها به طور شفاف پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگاران، این در حالی است که تیم مس روز آدینه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم ارژن شیراز می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 342

به "سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید