سعادتمند و مجیدی خویشتن دار نبودند، استقلال برای قهرمانی استراتژی نداشت

به گزارش مینی ست، مربی پیشین تیم استقلال گفت: سعادتمند و مجیدی خویشتن داری نکردند و آبی پوشان برای قهرمانی در جام حذفی استراتژی نداشتند.

سعادتمند و مجیدی خویشتن دار نبودند، استقلال برای قهرمانی استراتژی نداشت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم استقلال در ملاقات فینال جام حذفی مقابل تراکتور تن به شکست 3 بر 2 داد تا فرصت رسیدن به جام قهرمانی را از دست بدهد.

ایمان عالمی در مورد شکست استقلال مقابل تراکتور به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه عوامل بیرونی مانع از آن شد تا استقلال برابر تراکتور با تمرکز بازی کند و به سادگی جام قهرمانی از دست رفت. احمد سعادتمند در کسوت مدیرعامل باشگاه پیش از دربی 92 با پرسپولیس به ایتالیا رفت و به جای مذاکره با وی برای توافق در دریافت مطالباتش به او وعده سرمربیگری استقلال را داد.

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی هم خامی کرد و زود از کوره در رفت. او می توانست تیمش را مدیریت کند وبا وجود اینکه اطمینان داشت پس از دربی دیگر سرمربی استقلال نیست اما این جام قهرمانی به نام مجیدی سند می خورد ولی او اجازه داد تا تیمش را از این بحران خارج نکند و اجازه دهد تراکتور فاتح جام حذفی گردد. برخورد عجولانه مجیدی و استعفای او پس از دربی باعث شد تا بازیکنان با انگیزه بالایی بازی نکنند.

مربی پیشین تیم استقلال اضافه کرد: در نیمه اول ملاقات با تراکتور بازیکنان استقلال به خصوص سید حسین حسینی دروازه بان تیم بدترین بازی خود را انجام دادند. باید بپذیریم تیم مجیدی افتضاح بود و شاگردانش اصلاً تمرکز نداشتند. بدون استراتژی وارد زمین شدند و تراکتور منسجم با نمایش مناسب بازیکنان باتجربه اش نظیر احسان حاج صفی، اشکان دژآگه و حتی مسعود شجاعی به رجحان 3 بر صف رسید.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادند و اگر دقت می کردند شاید به گل سوم هم می رسیدند اما پیروز به زدن بیش از دو گل نشدند. در این شکست تمامی بازیکنان مقصر بودند و نباید فقط از سید حسین حسینی انتقاد گردد. استقلال بازی را به خودش باخت و اگر حاشیه نداشت امکان رسیدن به پیروزی این تیم کم نبود.

عالمی در مورد شیوه مدیریتی احمد سعادتمند و احتمال به مشکل خوردن او با سرمربی بعدی استقلال مطرح کرد: مدیرعامل استقلال عملکردهای مثبت و منفی داشت و وزارت ورزش نباید برای این باشگاه فردی را مدیر عامل کند که بعضاً دچار اشتباه می شد. فرهاد مجیدی پس از آزمون و خطا فرایند و به رشدی را طی می کرد. نباید او را به سادگی از دست می دادیم. قطعاً سرمربی بعدی استقلال هم اگر جایگاهش مستحکم نباشد با مشکل روبرو می گردد. البته اگر سعادتمند و مجیدی خویشتن دار بودند شاید سرمربی استقلال با قهرمانی از این تیم جدا می شد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1155

به "سعادتمند و مجیدی خویشتن دار نبودند، استقلال برای قهرمانی استراتژی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند و مجیدی خویشتن دار نبودند، استقلال برای قهرمانی استراتژی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید