سهام عدالت ضامن وام ودیعه مسکن می گردد ، معرفی به بانک از فردا ، اولین مسکن ملی کی افتتاح می گردد؟

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، وزارت راه وشهرسازی به متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن این پیامک را ارسال نموده است: جهت تکمیل ثبت نام وام ودیعه به سابت https://tem.murd.ir مراجعه نمایید

سهام عدالت ضامن وام ودیعه مسکن می گردد ، معرفی به بانک از فردا ، اولین مسکن ملی کی افتتاح می گردد؟

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در اطلاعیه اولیه وام ودیعه مسکن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه یکی از شروط دریافت این تسهیلات داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر بود که طبق گفته معاون وزارت راه این شرط حذف شد، اما در پیامکی که برای متقاضیان ارسال شده است که اطلاعات خود را تکمیل نمایند همچنان این شرط وجود دارد.

محمود محمودزاده، معاون وزارت راه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این شرط به اشتباه در سامانه درج شده است و برای متفاضیان سابقه سکونت پنج ساله مدنظر نیست.

وی با بیان این که در طرح وام ودیعه مسکن دو میلیون و 220 هزار نفر ثبت نام پیامکی نموده اند، اضافه کرد: ما در حال پالایش اطلاعات این افراد هستیم تا لیست نهایی معین گردد و از فردا افراد تایید شده به سیستم بانکی معرفی می شوند تا کارهای بانکی انجام گردد و زودتر این یاری ودیعه را بگیرند.

معاون وزارت راه در مورد ضمانت نامه ای که برای دریافت این تسهیلات درنظر گرفته شده، مطرح نمود: بانک مرکزی سعی نموده که این تسهیلات با شرایط آسانی با متقاضیان پرداخت گردد؛ برای حقوق بگیران نامه کسر از حقوق و دارندگان سهام عدالت با استفاده از سهامشان می توانند این تسهیلات را دریافت نمایند. برای کسانی هم که این دو را ندارد ساده ترین شرایط درنظر گرفته خواهد شد.

افتتاح مسکن ملی به کجا رسید؟

طبق گفته قبلی محمودزاده قرار بود اولین واحد های مسکن ملی ابتدا در فروردین ماه و سپس در تیر ماه سال جاری افتتاح گردد، اما این کار هنوز انجام نشده است.

وزیر راه در هفته گذشته وعده داد که از این ماه پروژه های مسکن ملی در بعضی استان ها که پیشرفت کامل داشته اند به مردم واگذار و کلید آنها تحویل متقاضیان خواهد شد و سایر افرادی که ثبت نام نموده اند هم زمین تحویل می گیرند تا در قالب پروژه های کوچک به طور گروهی ساخت وساز انجام دهند.

محمودزاده در این خصوص گفت: چون برای افتتاح این پروژه احتیاج هست که رئیس جمهور حضور داشته باشند، منتظر یک زمانی هستیم که امکان حضور ایشان باشد، در این باره هماهنگی های لازم صورت گرفته و احتمالا بعد از دهه محرم این پروژه افتتاح گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1020

به "سهام عدالت ضامن وام ودیعه مسکن می گردد ، معرفی به بانک از فردا ، اولین مسکن ملی کی افتتاح می گردد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "سهام عدالت ضامن وام ودیعه مسکن می گردد ، معرفی به بانک از فردا ، اولین مسکن ملی کی افتتاح می گردد؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام عدالت ضامن وام ودیعه مسکن می گردد ، معرفی به بانک از فردا ، اولین مسکن ملی کی افتتاح می گردد؟"

1 دیدگاه

جلال سامعی 6 بهمن 1399

وام مسکن

پاسخ به جلال سامعی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید