سپاهان 3 امتیاز فوق العاده از نساجی سوغات گرفت

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، محرم نوید کیا پنجشنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش سپاهان برابر میزبانش تیم نساجی مازندران در نشست خبری گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که این 3 امتیاز مهم را که در آینده یاری زیادی به ما خواهد نمود را کسب و تا Hخر بازی حفظ کردند.

سپاهان 3 امتیاز فوق العاده از نساجی سوغات گرفت

وی ادامه داد، تیم ما در نیمه اول بازی خیلی خوب بازی را مدیریت کرد و با برنامه ای که داشتیم به خوبی توانستیم هافبک های تیم نساجی را از کار انداختیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان ادامه داد، ارسال های خوب و ضربه های نهایی که در نیمه اول به سمت دروازه تیم نساجی زدیم، با برنامه بود که توانستیم به گل اول و حیاتی بخش مسابقه برسیم.

نویدکیا اضافه نمود: البته تیم نساجی هم چند موقعیت به دست آورد و خوشحالم که نتوانستند برای دروازه ما دردسری ایجاد نمایند.

از اخراج بازیکنم شوکه شدم

وی در مورد اخراج نژاد مهدی بازیکن تیمش در اواخر نیمه نخست بازی گفت، برای اولین بار بود که در کسوت سرمربیگری شاهد اخراج بازیکنی از تیمم بودم که برای من تعجب برانگیز و شوک آور بود.

سرمربی تیم سپاهان اضافه نمود: با وجود آنکه 10 نفره شده بودیم، بازیکنان ما به خوبی توانستند بازی را مدیریت و تحت کنترل داشته باشند و با دفاع خوب حتی چند ضد حمله مناسبی سمت دروازه تیم نساجی داشتند و این امر باعث شد تا فضای بیشتری به تیم میزبان بابت از دست دادن یک بازیکن از تیم ما ندهیم.

نساجی جسورانه بازی کرد

نویدکیا در مورد بازی تیم نساجی گفت، از زمان حضور ساکت الهامی درتیم نساجی، بازیکنان این تیم برابر همه حریفان بسیار جسورانه و حتی از زمین تیم حریف اقدام به توپ گیری و حفظ توپ می نمایند که این شرایط مطابق با فوتبال روز جهان است.

وی اضافه نمود، انتظار دارم تا مسئولان استان مازندران از تیم نساجی که تنها تیم این خطه در فوتبال کشور هست حمایت جدی نمایند تا شاهد از دست رفتن صندلی این تیم در لیگ برتر نباشیم.

چمن مصنوعی استادیوم قائمشهر به ضرر تیم نساجی است

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه بازی کردن بر روی چمن طبیعی به مراتب بهتر و حتی آسیب دیدگی بازیکنان را نیز کمتر می نماید، گفت، اگر تیم نساجی در استادیوم با چمن طبیعی بازی می کرد، امتیازهای زیادی می گرفت و باید عنوان کنم که چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر هیچ کمکی که به این تیم در ارائه فوتبال دلخواه نمی نماید، بلکه به ضرر این تیم که میزبان حریفان خود نیز هست، شده است.

تیم سپاهان اصفهان در شروع هفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه شب برابر میزبان خود تیم نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر صاحب رجحان شد و با کسب 44 امتیاز به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شد.

تیم نساجی مازندران هم با 16 امتیاز اندوخته گذشته خود در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1576

به "سپاهان 3 امتیاز فوق العاده از نساجی سوغات گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان 3 امتیاز فوق العاده از نساجی سوغات گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید