شهاب زاهدی در اوکراین به ما ملحق می گردد، یحیی توره بازی نمی کند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین در حالی در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد که شهاب زاهدی بازیکن ایرانی، این تیم را همراهی نمی کند. زاهدی به دلیل آنچه که توافقش با باشگاه زوریا برای فصل آینده بدون اطلاع مدیران باشگاه المپیک عنوان شده، فعلاً حق تمرین با تیم اصلی را ندارد.

شهاب زاهدی در اوکراین به ما ملحق می گردد، یحیی توره بازی نمی کند

با نظر مسئولان باشگاه، شهاب زاهدی در اوکراین حضور دارد و با تیم دوم باشگاه تمرین می نماید تا وضعیتش تعیین گردد.

ایگور کلیموفسکی در تازه ترین مصاحبه خود درباره اینکه چه تصمیمی برای شهاب زاهدی گرفته است؟ گفت: من با مربی شهاب در تیم دوم در ارتباط هستم. او می گوید که شهاب کوشش و تمرین می نماید.

وی اضافه کرد: با این حال شهاب هنوز به ما ملحق نشده است. پس از بازگشت به اوکراین، این بازیکن با تیم اول تمرین خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته بحث حضور یحیی توره ستاره سابق ساحل عاج و منچسترسیتی در تیم المپیک دونتسک به عنوان مربی مطرح شد. حتی یکی از دیمیتری سلیوک پیشکسوت فوتبال شوروی و اوکراین که این روزها در بارسلونا زندگی می نماید، در مصاحبه ای عنوان نموده است توره می تواند در تیم المپیک دونتسک، به عنوان مدافع بازی کند.

سرمربی المپیک در واکنش به این موضوع گفت: فکر نمی کنم این طور باشد. توره فقط یک مربی خواهد بود. او هنوز به تیم اضافه نشده است و باید خیلی زود به اوکراین بیاید. می دانیم که توره بازیکن سرشناسی بوده است. ابتدا می خواهیم در خصوص نقش او در تیم صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1410

به "شهاب زاهدی در اوکراین به ما ملحق می گردد، یحیی توره بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب زاهدی در اوکراین به ما ملحق می گردد، یحیی توره بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید