ضرر نجومی فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا

به گزارش مینی ست، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا درباره ضرر چند صد میلیونی فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را اعلام کرد.

ضرر نجومی فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، اعلام نموده است که برگزار نشدن بازی ها در حوزه اتحادیه این قاره ضرر های چند صد میلیونی را متوجه فوتبال قاره سبز خواهد نمود.

لیگ های فوتبال کشور ها و لیگ قهرمانان اروپا از اواسط ماه مارس متوقف شده و هنوز زمان دقیقی برای از سرگیری این بازی ها اعلام نشده است. بعضی لیگ های فوتبال قاره اروپا تمایلی به اعلام زمان از سرگیری مسابقات خود ندارند.

چفرین گفت: با مطالعه می تواند دریافت فوتبال اروپا تا چه میزان از لغو مسابقات ضرر خواهد نمود. تا جایی که می دانم ما میلیون ها دلار از دست خواهیم داد. با این شرایط خوابیدن در شب برای من سخت است. اگر با وجود این اتفاقات به راحتی چشم برهم بگذارم نشان از بی مسئولیتی من دارد.

او ادامه داد: شرایط یوفا به قدری که شرایط در لیگ های فوتبال سراسر قاره حاکم است، خطرناک نیست. به باشگاه ها، لیگ ها و طرف های ذیربط اعلام کردیم درباره از سرگیری فوتبال تصمیم نهایی خود را بگیرد. با این حال اگر باشگاه ها آیین نامه ها را رعایت نکنند، قطعا مجازات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 991

به "ضرر نجومی فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر نجومی فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید