فتاحی: انتخابات برنامه محور می تواند فوتبال را متحول کند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی که به عنوان نایب رییس دوم یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال است گفت: برنامه محوری در این دوره از انتخابات اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی است که مورد استقبال اعضای مجمع قرار گرفته و در این خصوص بحث و گفت و گو انجام می گردد که می تواند باعث تحول فوتبال گردد.

فتاحی: انتخابات برنامه محور می تواند فوتبال را متحول کند

فتاحی اضافه نمود: آقای آجورلو اولین نامزدی بودند که اهداف و چشم انداز خودشان را بر مبنای محور برنامه های مشترک اعلام کردند و این کار با استقبال مجمع روبرو شد. اهالی فوتبال هیات ها و باشگاه ها این برنامه ها را مورد نقد و آنالیز قرار دادند و نظرات خودشان را بیان کردند که به نظرم زمینه گفت و گو و گفتگو با این کار در فوتبال فراهم می گردد.

رئیس پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: آقای آجورلو در نشست ها و سفرهای مختلف حاضر می شوند و در خصوص همه اجزای برنامه های خودشان صحبت می نمایند. این همان چیزی است که اعضای مجمع، رسانه ها و جامعه فوتبال را به شناخت لازم از نامزدها می رساند.

وی همچنین به بعضی ظرفیت های موجود در فوتبال اشاره نموده و گفت: فوتبال مجازی یکی از بخش هایی است که می تواند تحولی در اقتصاد فوتبال ایجاد کند. وقتی بیش از 30 میلیون مخاطب بازی های کامپیوتری در کشور داریم باید ببینیم چه بستر و ظرفیت مالی بزرگی در این بخش وجود دارد.

سعید فتاحی اعلام نمود: میزان توجه و علاقه جوانان به این موضوع باید زمینه برگزاری لیگ های حرفه ای و آماتور فوتبال مجازی به صورت منظم و سازمان یافته را فراهم کند. در برنامه مالی فدراسیون فوتبال توجه و نگاه ویژه ای به این موضوع داشته ایم. در نهایت امیدوارم اعضای مجمع با نگاه دقیق و موشکافانه خودشان برای آینده فوتبال بهترین تصمیم را بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1461

به "فتاحی: انتخابات برنامه محور می تواند فوتبال را متحول کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: انتخابات برنامه محور می تواند فوتبال را متحول کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید