فراخوان شورای نگهبان برای انتخابات 1400

به گزارش مینی ست، خبرنگاران : شورای نگهبان از دانشجویان، دانش آموختگان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد.

فراخوان شورای نگهبان برای انتخابات 1400

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه شنبه در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات که با حضور 80 تن از فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی به صورت مجازی برگزار گردید، از برگزاری رقابت علمیایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در آینده نزدیک اطلاع داد.

وی با بیان اینکه این رقابت علمی به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می گردد، از همه دانش آموختگان، دانشجویان و نخبگان دعوت کرد تا در آن شرکت نمایند.

کدخدایی در تشریح محورهای این رقابت علمی، اضافه کرد: راهکارهای ممانعت از تاثیر بحران کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری، چالش های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات، چالش های انتخابات الکترونیک، چالش های نحوه ساماندهی حوزه های رای دهی و چالش های نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله محورهای این رقابت هستند.

وی تاکید نمود: پس از جمع آوری ایده ها و سرانجام رقابت، ایده های برتر علمی دسته بندی شده و کوشش می کنیم هم خودمان در شورای نگهبان و هم دوستان وزارت کشور از آنها استفاده کنیم.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان امتیاز فعالیت های نخبگانی، انعقاد قرارداد مشاوره در طرح پژوهش مطالعات انتخابات و نیز اعطای جوایز نقدی برای تیم های برتر را از جمله امتیازات و مزایای علمی و نقدی این رقابت علمی عنوان نمود.

وی از علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رقابت علمی خواست تا به پایگاه اطلاع رسانی roydad1400.ir مراجعه نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1366

به "فراخوان شورای نگهبان برای انتخابات 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان شورای نگهبان برای انتخابات 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید