فکری: مذاکره ام با شاهین شهرداری بوشهر شایعه است، آینده استقلال قابل پیش بینی نیست

به گزارش مینی ست، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که خبر مذاکره اش با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر صحت ندارد.

فکری: مذاکره ام با شاهین شهرداری بوشهر شایعه است، آینده استقلال قابل پیش بینی نیست

محمود فکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از گذشت شش هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: وضعیت تیم ما خوب است و تا اینجا به خوبی جلو آمده ایم. رقابت های لیگ دسته اول در این فصل تبدیل به دو قسمت شده است. در این بین تیم های پایین جدول شرایط خاص خود را دارند و در بالای جدول هم بین چند تیم، رقابتی میلیمتری وجود دارد. ما هم کوشش می کنیم این جهت را جلو ببریم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می تواند به لیگ برتر صعود کند، توضیح داد: ما تیم خوبی داریم. کوشش می کنیم تا آخر فصل در کورس قهرمانی باقی بمانیم و در نهایت لیگ رجحان شویم. البته چند تیم دیگر هم چنین شرایطی دارند و کارمان آسان نیست.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک که در چند روز گذشته، شایعاتی درباره مذاکره اش با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و حضورش در این تیم شنیده شده است، در این باره به خبرنگاران گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و من مذاکره ای با باشگاه شاهین نداشتم. این خبر شایعه است.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص شکست آبی پوشان در دربی تهران و اینکه با این شرایط چه آینده ای در انتظار تیم آندره آ استراماچونی است، اعلام کرد: دوست ندارم الان در خصوص شرایط استقلال صحبت کنم، چون هر حرفی بزنم، ممکن است تعابیر مختلفی از آن صورت بگیرد. آینده استقلال قابل پیش بینی نیست، اما بهتر است در این موقعیت صحبتی نکنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 410

به "فکری: مذاکره ام با شاهین شهرداری بوشهر شایعه است، آینده استقلال قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: مذاکره ام با شاهین شهرداری بوشهر شایعه است، آینده استقلال قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید