قانونگذار آمریکایی: باید به برجام بازگردیم

به گزارش مینی ست، فارس نوشت: خواکین کاسترو، قانونگذار دموکرات ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مهار برنامه هسته ای ایران از طریق پیوستن دوباره واشنگتن به توافق برجام شده است.

قانونگذار آمریکایی: باید به برجام بازگردیم

خواکین در ویدئویی که در حساب کاربری خود در توئیتر از مصاحبه اش با یک رسانه آمریکایی منتشر کرده می گوید: من به اینکه چند سال پیش از برجام حمایت کردم افتخار می کنم و فکر می کنیم باید بار دیگر به این توافق ملحق شویم.

این قانونگذار دموکرات آمریکایی اضافه کرد: توافق هسته ای ایران از منظر هدف هایی که ما وارد آن شدیم کارساز بود؛ هدف این توافق، مهار برنامه هسته ای ایران بود.

او اضافه کرد: فکر می کنیم منع اشاعه هسته ای به نفع همه ما است و آن توافق در مهار توافق هسته ای ایران پیروز بود. متأسفانه می بینیم که رئیس جمهور ترامپ از این توافق خارج شده و اکنون در اقدامی مضحک می خواهد از مفاد این توافق برای بازگرداندن تحریم ها [علیه ایران] استفاده کند.

خواکین گفت: همان طور که قبلاً هم گفته ایم این رویکرد باعث ایجاد هرج و مرج شده و کمکی به ایجاد ثبات در منطقه نکرده، بلکه آن را بی ثبات تر کرده و به تنش ها دامن زده است.

خواکین در توضیح این ویدئو در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته است: ما باید با پیوستن دوباره به توافق با متحدانمان برای مهار برنامه هسته ای ایران همکاری کند.

310 310منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1153

به "قانونگذار آمریکایی: باید به برجام بازگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونگذار آمریکایی: باید به برجام بازگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید