قیام شاگردان یحیی علیه او؛ شش بازیکن پیشین گل محمدی در ترکیب استقلال

به گزارش مینی ست، شش بازیکن حال حاضر استقلال در گذشته شاگرد یحیی گل محمدی بوده اند و این سرمربی نقش پر رنگی در رشد استعداد آنها داشته است.

قیام شاگردان یحیی علیه او؛ شش بازیکن پیشین گل محمدی در ترکیب استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در حالی آماده دربی می شود که در صدر جدول لیگ برتر واقع شده است و بعد از 4 سال تنها تیمی است که می تواند به اقتدار و قهرمانی های پرسپولیس پایان دهد. ویژگی اصلی استقلال لیگ بیستم مهره های تأثیرگذار این تیم در خطوط مختلف به خصوص خط دفاع این تیم است. استقلال در دفاع با درخشش مظاهری و مرادمند قوی تر از همیشه به نظر می رسد که هر دو یک ویژگی مهم دارند. خط دفاع استقلال با این نفرات جدید در حالی می درخشد که هر دو شاگردان یحیی گل محمدی بودند.

رشید مظاهری در ذوب آهن زیر نظر یحیی به یک ستاره تبدیل شد و جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را پیدا کرد و مرادمند هم زیر نظر یحیی به اوج رسید و مشتری پیدا کرد اما آیا همین دو بازیکن در استقلال ستاره هایی هستند که یحیی فوتبال آنها را متحول کرد؟

کاپیتان استقلال در نفت تهران شاگرد یحیی بود و از این تیم به سپاهان رسید. محمد نادری در تراکتور تحت هدایت گل محمدی به لیگ برتر معرفی شد و مهدی پور و ریگی هم شاگردان او در تراکتور و شهرخودرو بودند. با این حساب 6 بازیکن تیم فکری از شاگردان یحیی بودند که سرمربی سرخپوشان تأثیر به سزایی در آینده فوتبالی آنها و رسیدنشان به استقلال داشت. 6 بازیکنی که گزینه های اصلی قرار دریافت در جمع ترکیب 11 نفره استقلال در دربی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1388

به "قیام شاگردان یحیی علیه او؛ شش بازیکن پیشین گل محمدی در ترکیب استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیام شاگردان یحیی علیه او؛ شش بازیکن پیشین گل محمدی در ترکیب استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید