محمدنژاد: اصلاً صادرات سیب زمینی به ترکمنستان نداریم که برگشت بخورد

به گزارش مینی ست، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستان گفت: برگشت خوردن سیب زمینی های صادراتی ایران از ترکمنستان کذب محض است. اصلا ما به ترکمنستان سیب زمینی صادر نمی کنیم.

محمدنژاد: اصلاً صادرات سیب زمینی به ترکمنستان نداریم که برگشت بخورد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مجید محمدنژاد، رئیس اتاق بازرگانی مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان اضافه کرد: من تعجب می کنم بعضی رسانه ها اظهاراتی را به نقل از اتحادیه بار فروشان مشهد منتشر می نمایند که اصلا در صلاحیت این فرد نیست که بگوید سیب زمینی ایران از ترکمنستان برگشت خورده است. ما در ماه های اخیر هیچ سیب زمینی به مقصد ترکمنستان صادر نکردیم که برگشت بخورد!

وی اضافه کرد: سیب زمینی های ما به مقاصد ازبکستان و روسیه صادر می گردد و تنها یک کامیون در 10 روز گذشته آن هم نه به علت خواست طرف های خارجی بلکه به علت حساسیت سازمان قرنطینه کشور خودمان برگشت خورده است.

محمدنژاد گفت: اینکه اعلام می نمایند سیب زمینی برگشتی در داخل کشور خودمان توزیع شده هم از بیخ و بن دروغ است و چنین چیزی صحت ندارد. ایران و کشور های منطقه اوراسیا محصولات کشاورزی را طبق پروتکل های رسمی مبادله می نمایند و استاندارد های کشور مقصد حتما مورد نظر صادر نمایندگان ما قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1925

به "محمدنژاد: اصلاً صادرات سیب زمینی به ترکمنستان نداریم که برگشت بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدنژاد: اصلاً صادرات سیب زمینی به ترکمنستان نداریم که برگشت بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید