مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

به گزارش مینی ست، تورنتو فاقد تنوع قومی نیست. بازدید کنندگان در هر محله تقریبا با فرهنگ های مختلفی روبرو می­شوند و می­ توانند غذا و فعالیت­های قومی گسترده­ای را تجربه نمایند. کافه Diplomatico معروف به ایتالیا جایی دنج برای اسپرسو و کاپوچینو می­ باشد که دارای فضای باز در کنار پرچم سفید و آبی یونان است که محل خوبی برای توقف محسوب می­گردد. نباید فراموش کنید که در طول اقامت از جشنواره­های تابستانی متنوع و هیجان انگیز بازدید کنید.

مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری و تجاری: تورنتو، یک شهر پر رونق و جادویی در ساحل دریاچه انتاریو است که یک مقصد عالی در آمریکای شمالی برای مسافران سراسر دنیا محسوب می­ گردد. مغازه­ ها، شب زنده­ داری ­ها و چشم انداز ها رستوران ­ها اشتیاق افراد عاشق غذا را برآورده می­ کند. اگر قصد سفر به تورنتو را دارید، خوب است با تعدادی از کارهایی که می توانید در این شهر انجام دهید، آشنا شوید.

در حومه چینتاون، بازار کنسینگتون واقع شده است که یک محله چند فرهنگی با خانه­ های به سبک ویکتوریا و رنگ های متنوع است که به بازار خارجی تبدیل شده است. در دهه 1800 این بازار به وسیله کارگران مهاجر مورد استفاده قرار می گرفت ولی در دهه اخیر هجوم هنرمندان و نویسندگان به آن دیده شده است. زوج­ ها می­ توانند چندین ساعت را در فروشگاه Sanagans Meat Locker سپری نمایند و یا می توانند از فروشگاه لوازم دست دوم استفاده نمایند.

منبع مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1816

به "مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید