میاتوویچ: جای رونالدو پر نمی گردد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، دوست دارم نیمار را در رئال مادرید ببینم

به گزارش مینی ست، ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید ابراز علاقه کرد نیمار را در جمع کهکشانی ببیند.

میاتوویچ: جای رونالدو پر نمی گردد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، دوست دارم نیمار را در رئال مادرید ببینم

به گزارش خبرنگاران، پردراگ میاتوویچ ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید در تحلیل وضعیت فعلی این تیم در فصل جدید لالیگا مصاحبه ای با برنامه لارگروی شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا انجام داد و در آن اذعان داشت که شرایط فعلی کهکشانی ها چندان امیدوار کننده نیست.

میاتوویچ درباره رئالی که پس از کسب نتایج ضعیف در اردوی پیش فصلش، لالیگا را با یک برد و یک تساوی شروع نموده است، گفت: اگر تیم در وضعیت فعلی بماند، می تواند رقابت کند اما ما نمی توانیم خیلی خوشبین باشیم و فکر کنیم که بهترین تیم لیگ هستیم و می توانیم جام ببریم. ما با این وضعیت شاید رقابت کنیم اما باید بدانیم که تیم هایی بهتر از ما در لیگ هستند.

میاتوویچ درباره کوشش رئال مادرید برای خرید نیمار از پاری سن ژرمن هم تأکید کرد: اگر نیمار به رئال بیاید مطمئنم که اتفاقات جالبی برای تیم ما رخ خواهد داد. من دوست دارم او را در رئال مادرید ببینم.

یکی دیگر از بازیکنانی که رئال مادرید قصد خریدش را داشت پل پوگبا برای تقویت خط میانی تیم بود که این اتفاق هنوز محقق نشده است. میاتوویچ با اشاره به احتیاج رئال برای تقویت خط میانی اش ادامه داد: باید ببینیم که آیا تا روزهای باقی مانده به سرانجام بازار، بازیکنی به تیم اضافه می گردد یا نه، اگرچه من نسبت به رخ دادن این اتفاق هم خیلی خوشبین نیستم. در مرکز میدان، رئال کمی فلج است و گزینه های زیادی ندارد. اگر یک هافبک سطح بالا به تیم اضافه گردد، اتفاق خوبی است.

ستاره سابق رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا ادن ازار می تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا پر کند، گفت: کریستیانوی دیگری برای رئال مادرید نخواهد آمد و جای او پر نمی گردد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، پس رئال باید با همین بازیکنانی که دارد بسازد. در این تیمی که من می بینم تنها بازیکنی که توانایی تغییر سرنوشت بازی را دارد، ازار است. من انتظار داشتم که رئال مادرید تابستان سال جاری فعالیت بیشتری در زمینه تقویت ترکیبش داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 324

به "میاتوویچ: جای رونالدو پر نمی گردد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، دوست دارم نیمار را در رئال مادرید ببینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میاتوویچ: جای رونالدو پر نمی گردد، چون چنین بازیکنی وجود ندارد، دوست دارم نیمار را در رئال مادرید ببینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید