نخست وزیر کانادا: شرایط مقابله با کرونا تا تابستان عادی نخواهد شد

به گزارش مینی ست، نخست وزیر کانادا بر این باور است که زندگی در این کشور تنها به شرطی عادی خواهد شد که مردم هم اکنون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری نمایند.

نخست وزیر کانادا: شرایط مقابله با کرونا تا تابستان عادی نخواهد شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز آدینه در اظهاراتی گفت: زندگی مردم به شرطی به زودی عادی خواهد شد که مردم تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را همین الان اتخاذ و اجرا نمایند.

وی اضافه نمود: تا زمانی که واکسن موثری برای مقابله با این بیماری و ویروس ساخته نگردد، خطر احیای مجدد این ویروس وجود خواهد داشت. یک مرحله نرمال و عادی برای زندگی مردم و مقابله با این ویروس شاید تا اوایل تابستان شدنی و امکان پذیر باشد.

نخست وزیر کانادا گفت: زمانی که مرحله نخست و سخت مقابله با این ویروس را پشت سر گذاشتیم، قادر خواهیم بود تا درباره کاهش و تسهیل بعضی از قوانین سختگیرانه صحبت کنیم تا بعضی از مردم به سر کارهای خود بازگردند.

ترودو تاکید نمود: با این حال شاید 18 ماه زمان احتیاج باشد تا یک واکسن برای مقابله با ویروس کرونا ساخته گردد تا بتوان از تهدید شیوع مجدد این ویروس جلوگیری کرد.

تا روز آدینه تلفات ناشی از ویروس کرونا در کانادا به 531 نفر رسیده که این رقم نسبت به پنجشنبه 15 درصد رشد داشته است. تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کانادا نیز به 21 هزار نفر رسیده است.

مقام های بهداشت و سلامت کانادا هشدار می دهند که تعداد تلفات ناشی از این ویروس تا انتها دوره شیوع آن به بیش از 22 هزار نفر خواهد رسید.

اقتصاد کانادا طی ماه گذشته یک میلیون فرصت شغلی را از دست داده است. از 15 مارس تا به امروز نیز بیش از 5.6 میلیون شهروند کانادایی خواهان دریافت بیمه بیکاری شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 800

به "نخست وزیر کانادا: شرایط مقابله با کرونا تا تابستان عادی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کانادا: شرایط مقابله با کرونا تا تابستان عادی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید