ندود: قرعه یوونتوس می توانست سخت تر از این باشد

به گزارش مینی ست، نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه آسانی نصیب بانوی پیر شده است.

ندود: قرعه یوونتوس می توانست سخت تر از این باشد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (دوشنبه) در مقر یوفا در شهر نیون برگزار گردید که در آن یوونتوس صدرنشین گروه D باید به مصاف لیون فرانسه تیم دوم گروه G برود. این در حالی بود که امکان داشت بانوی پیر با تیم های سرسخت تری مانند رئال مادرید، تاتنهام، دورتموند و چلسی روبه رو گردد.

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس درباره قرعه ای که نصیب تیم شهر تورین ایتالیا شده است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: قرعه مان می توانست از این بدتر باشد. نمی توانیم از این قرعه ناراضی باشیم اما خوشحالی بابت روبه رو شدن با این تیم را هم اشتباه می دانیم چون در لیگ اروپا همواره باید محتاط بود.

ستاره سابق خط میانی بانوی پیر اضافه نمود: مهم نیست که چه تیمی حریف مان شده است. چیزی که اهمیت دارد فرمی است که ما در این رقابت ها داریم. هدف مان این است که تا فینال صعود کنیم اما این موضوع را به یک دغدغه برای خودمان تبدیل نمی کنیم. در واقع نیازی نیست که اینگونه باشد. قهرمانی در لیگ قهرمانان برای ما هدف مشخصی است اما ما هم به اندازه سایر تیم ها برای قهرمانی در این رقابت ها انگیزه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 641

به "ندود: قرعه یوونتوس می توانست سخت تر از این باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ندود: قرعه یوونتوس می توانست سخت تر از این باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید