وزیر راه: افزایش وام مسکن به شدت تورم زاست

به گزارش مینی ست، محمد اسلامی با تأکید بر اینکه افزایش وام خرید مسکن قیمت ها را به شدت افزایش می دهد، گفت: با افزایش وام خرید مسکن موافق نیستیم، چون تورم زاست.

وزیر راه: افزایش وام مسکن به شدت تورم زاست

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، وزیر راه و شهرسازی در مورد افزایش سقف وام خرید مسکن اظهار کرد: واقعیت آن است که افزایش سقف وام خرید مسکن، تورم زاست و وزارت راه و شهرسازی به دنبال این برنامه نیست.

وی با تأکید بر این که وام کسانی که در ساخت وساز مسکن از فناوری های پیشرفته استفاده نمایند 25 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: اگر جامعه هدف را در نظر بگیریم وام های پرداختی باید با استطاعت متقاضیان همخوانی داشته باشد و بر اساس آن تنظیم گردد، صرف نظر از این که با وام خرید مسکن موافق نیستیم، چون تورم زاست و قیمت ها را به شدت افزایش می دهد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: بنابراین سیاست اصلی ما تقویت سمت عرضه است که این کار را با افزایش وام ساخت به خصوص در نوع صنعتی سازی در دستور کار قرار داده ایم.

اسلامی گفت: با صنعتی سازی دوره ساخت واحد های مسکونی به طور چشمگیری کاهش می یابد که این مسئله نیز کاهش قیمت تمام شده را به دنبال دارد. به شدت به دنبال توسعه روش های صنعتی سازی مسکن به معنای واقعی هستیم.

وی افزود: به عبارت دیگر تمام اجزا و المان های ساختمان در کارخانه فراوری و در محل ساختمان مونتاژ گردد، نه ساخت وساز سنتی که زندگی و آسایش مردم را ماه ها و سال ها مختل می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1265

به "وزیر راه: افزایش وام مسکن به شدت تورم زاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: افزایش وام مسکن به شدت تورم زاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید