پورعلی گنجی بعد از قرارداد با اوپن بلژیک: به آینده نگاه می کنم

به گزارش مینی ست، مدیرعامل باشگاه اوپن درباره این انتقال گفت: پورعلی گنجی یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران است و سال ها در چند لیگ درجه یک آسیایی بازی نموده.

پورعلی گنجی بعد از قرارداد با اوپن بلژیک: به آینده نگاه می کنم

به گزارش خبرنگاران / مرتضی پورعلی گنجی در بلژیک. او دوست داشت بازی در اروپا را تجربه کند و قراردادی دو ساله را با اوپن امضا کرد. شهر اوپن که به فرانسوی یوپن خوانده می گردد در شهرستان ورویه در استان لیئژ و در منطقه فدرال والوون بلژیک واقع گردیده . باشگاه اوپن که در سال 1945 بنیان گذاشته شد، تیم شهر اوپن است و در لیگ برتر بلژیک بازی می نماید. نکته ای که شاید به انتقال پورعلی گنجی مربوط باشد این است که باشگاه اوپن در سال 2012 به مالکان قطری واگذار شد و همکاری های خود را با آکادمی فوتبال اسپایر شروع کرد. آیا انتقال بازیکن فصل گذشته لیگ قطر به تیمی که مالکان قطری دارد، به شناخت از پورعلی گنجی به مناسبت بازی در لیگ ستارگان مربوط است؟ دراین باره باشگاه اوپن و پورعلی گنجی حرفی را مطرح ننموده اند.

مدافع سابق تیم السد قطر برای انتخاب تیم جدید انگار چندان عجله نداشت اما سرانجام تیم آینده اش را انتخاب کرد و به لیگ بلژیک پیوست تا همراه با قلی زاده و کاوه رضایی در یک لیگ حضور داشته باشد. پور علی گنجی پیش تر با ترابزون اسپور مذاکره نموده بود اما شاید به این دلیل که ترک ها او را برای پست هافبک دفاعی می خواستند و مجید حسینی را برای خط دفاع جذب نموده بودند، با ترابزون به توافق نرسید.

مدافع تیم ملی در جام جهانی پیش تر در اینستاگرام اعلام نموده بود که حضور در لیگ کشورهای اروپای مرکزی را به یونان، ترکیه و... ترجیح می دهد. اوپن، تیم جدید پورعلی گنجی فصل گذشته در جدول پلی آف در گروه B قرار داشت و در جدول 6 تیمی جایگاه پنجم را به دست آورد. آن ها دو روز دیگر در لیگ بلژیک مقابل خنک بازی خواهند کرد و بعید است پورعلی گنجی به این بازی برسد.

مدیرعامل باشگاه اوپن درباره این انتقال گفت: پورعلی گنجی یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران است و سال ها در چند لیگ درجه یک آسیایی بازی نموده. ما خوشحال هستیم که مرتضی اوپن را برای ادامه فوتبالش انتخاب نموده و باور داریم که او می تواند به عملکرد دفاعی تیم ما کمک کند. او همچنین در سرانجام به بازیکن جدید تیم شان خوش آمد گفت.

پور علی گنجی هم درباره انتقالش به اوپن گفت: بازی در اروپا همواره هدف و رویای من بود. من به آینده نگاه می کنم و چالش هایی که دارم. از باشگاه اوپن تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. من به طور کامل انگیزه دارم و همیشه می خواهم به پیروزی برسم. من بهترین کار خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن با ارزش برای KAS Eupen انجام خواهم داد. من منتظر بازی در باشگاه جدیدم هستم.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 11

به "پورعلی گنجی بعد از قرارداد با اوپن بلژیک: به آینده نگاه می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی بعد از قرارداد با اوپن بلژیک: به آینده نگاه می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید