کریستیچویچ: اسکوچیچ کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه می دهد، هنوز راه زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم

به گزارش مینی ست، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد دراگان اسکوچیچ سطح بالاتری را از تیم ملی فوتبال ایران نشان خواهد داد.

کریستیچویچ: اسکوچیچ کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه می دهد، هنوز راه زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم

میشو کریستیچویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: پس از سه بردی که در نیم فصل دوم کسب کردیم، جو بسیار خوبی در بوشهر و باشگاه شاهین حاکم است. تمرینات را از فردا (سه شنبه) شروع می کنیم و امیدواریم فرایند تیم ادامه داشته باشد. هواداران از ما راضی هستند و خودمان را برای بازی های سختی که از این هفته شروع می شود، آماده می کنیم. تلاش می کنیم تیم را در شرایط خوب خود حفظ کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای سخت شاگردانش در هفته های آینده لیگ برتر فوتبال شرح داد: قطعاً در بازی با تیم های صدر جدول، مسائل بیشتری خواهیم داشت. امیدوارم خدا به ما کمک کند و نتایج خوبی بگیریم. از الان نمی توان درباره این بازی ها صحبت کرد. چون نتایج به شرایط بسکمک از جمله تیم حریف و قضاوت داوران وابسته است. تداوم نتایج فعلی شاهین کار ساده ای نیست.

سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره نقدها خود از برخی شاگردانش در مورد عملکرد آنها در تمرینات به خبرنگاران گفت: من گفتم بازیکنان ایرانی عادات بدی دارند که تغییر آن سخت است. من هم تلاش می کنم این کار را انجام دهم تا آنها بهترین عملکرد را برای شاهین ارائه کنند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت این بازیکنان افزایش می یابد و با تمرینات خوب، نتایج خوبی برای شاهین به همراه می آورند.

کریستیچویچ در این باره که آیا نمی ترسد که بازیکنان شاهین دچار غرور کاذب شوند، بیان نمود: تلاش می کنم به بازیکنانی بازی دهم که خوب تمرین می کنند. حضور بازیکنان در ترکیب اصلی به کیفیت شخصی آنها بستگی دارد و باید بدانند که با تمرین خوب باید انتظار بازی کردن داشته باشند. من تلاش می کنم که نگذارم بازیکنان مغرور شوند، چون ما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم، باید بجنگیم و راه زیادی برای بقا در لیگ برتر پیش رو داریم. این موضوع از غرور برخی بازیکنان خیلی مهم تر است.

وی درباره احتمال جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: ما می توانیم دو بازیکن با استفاده از سهمیه فیفا جذب کنیم. تلاش می کنیم یک مهاجم و یک هافبک جذب کنیم و امیدوارم بازیکنانی بگیریم که کیفیت تیم را بالا ببرند. یافتن چنین بازیکنانی در این شرایط واقعاً سخت است، چون نمی خواهیم بازیکنی بگیریم که کیفیت یکسانی با سایر بازیکنان داشته باشد و کمک چندانی به ما نکند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در این باره که چرا از هیچ کدام از تعطیلات مسابقات استفاده نکرده و از زمان انتصابش به این سمت، ایران را ترک نکرده است، گفت: من هم دوست دارم خانواده ام را ببینم. در تعطیلات نیم فصل باید شش بازیکن جدید می گرفتیم و می بایست بازیکنان مدنظرم را انتخاب می کردم. در این مقطع هم باید می ماندم تا برخی از بازیکنان که از لحاظ فیزیکی و فنی شرایط خوبی ندارند، به شرایط نرمال بازگردند و تمرینات را دنبال کنند.

مطمئنم که اسکوچیچ، سطح بالاتری از تیم ملی را نشان می دهد و کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه خواهد داد.، کریستیچویچ در واکنش به انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان این جمله شرح داد: زمان زیادی است که اسکوچیچ در ایران کار می کند و مستحق همه چیزهایی بوده که به دست آورده است. کار کردن در ایران برای مربی خارجی ساده نیست، اما اسکوچیچ بازیکنان و قوانین ایران را می شناسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ می تواند با تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر صعود کند یا خیر، اظهار داشت: فوتبال ایران بازیکنان باکیفیتی دارد و اعتقاد دارم صعود به جام جهانی با اسکوچیچ اتفاق می افتد. می دانم که اسکوچیچ هم به این موضوع اعتقاد دارد و کارش را بلد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 794

به "کریستیچویچ: اسکوچیچ کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه می دهد، هنوز راه زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیچویچ: اسکوچیچ کارهای مثبت سایر مربیان کروات را در تیم ملی ادامه می دهد، هنوز راه زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید