کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد

به گزارش مینی ست، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به دلیل انتقاد از بازی اخیر تیمش مقابل وستهام در ابتدای ماه فوریه توبیخ شد.

کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) از توبیخ یورگن کلوپ به خاطر اظهاراتش درباره قضاوت کوین فرند داور بازی اخیر تیم های لیورپول و وستهام در تاریخ 4 فوریه اطلاع داد و اظهار داشت که این مربی آلمان تا 4 روز دیگر وقت دارد که از خودش دفاع کند.

کلوپ در مصاحبه ای که پس از تساوی یک -یک تیمش در خانه تیم لندنی انجام داد به شبکه اسکای اسپورتس گفت که فرند با قضاوتش نشان داده که تمایلی به افزایش فاصله میان مردان او و منچسترسیتی که در آن موقع تیم دوم جدول بود، نداشته اشت. اشاره کلوپ به اشتباه محرزی بود که داور مسابقه در نیمه اول مرتکب شد.

توبیخ کلوپ در صورتی که او نتواند توضیحی قانع کننده برای دفاع از خودش ارائه کند، بدان معناست که به احتمال فراوان برای او جریمه نقدی در نظر گرفته خواهد شد.

در ماه دسامبر نیز کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس کلوپ را به خاطر تخلفی که در شادی گل پیروزی بخش تیمش در وقت های تلف شده بازی مقابل اورتون انجام داد - وقتی وارد زمین بازی شد و تا وسط زمین رفت - 8 هزار پوند جریمه نقدی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 151

به "کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید