یک نفر از شکست استقلال راضی است، رحمتی اجازه نداد پاتوسی بزند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به خاتمه رسید. احمد نورالهی (20) برای پرسپولیس گل زد.

یک نفر از شکست استقلال راضی است، رحمتی اجازه نداد پاتوسی بزند

بد بازی نکردیم

وینفرد شفر پس از شکست در این دیدار گفت: پس از مدت ها دربی بین تیم های اول و دوم لیگ برگزار شد که کار بسیار سختی برای هر دوتیم وجود داشت. ما بد بازی نکردیم اما آنها در اولین کرنر خود به گل رسیدند.

شانس قهرمانی داریم

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: یادم هست سه ماه قبل کسی نمی دانست دربی بین تیم های اول و دوم برگزار می شد. فرصت های زیادی برای گل زدن داشتیم که گل نشد. فوتبال همین است. الان تمام هواداران استقلال ناراحت هستند چون دربی برایشان خیلی مهم بود. ما بازی را واگذار کردیم اما شانس قهرمانی را نه.

یک نفر از شکست استقلال شاد است

وی درباره تغییرات استقلال گفت: دیروز وریا عفوری و دانشگر را به دلیل تمرین روی چمن مصنوعی از دست دادیم. دیگر روی چمن مصنوعی نمی رویم. شاید لازم باشد دیگر تمرین نکنیم اما می دانم دیگر آنجا نمی رویم که دوباره زانوی بازیکن درد بگیرد. الان تمام بازیکنان استقلال ناراحت هستند اما می دانم یک نفر شاد است. ما رو به جلو فکر می کنیم.

به داور تبریک می گویم

شفر درباره قضاوت داور بازی گفت: به داور تبریک می گویم. قضاوت خیلی خوبی داشتند. آنها کار سختی دارند اما من گفتم که باید به آنها احترام گذاشت.

پاتوسی باید پنالتی را می زد

سرمربی استقلال درباره زدن ضربه پنالتی توسط فرشید اسماعیلی در حالیکه پاتوسی می خواست پشت توپ بایستد تاکید کرد: من نمی توانم وسط زمین بروم و به بازیکن بگویم تو باید پنالتی را بزنی. درست است پاتوسی باید پنالتی را می زد اما فرشید توپ را گرفت و زد.

ترکیب استقلال باید حفظ شود

وینفرد شفر در مورد فهرستی که برای فصل آینده تیمش در نظر گرفته است گفت: من تاکید کردم تیم باید حفظ شود. امیدوارم شرایط بهتر شود چون پتانسیل خوبی داریم.

منظورتان از یک نفر کیست؟

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که منظورتان از اینکه گفتید یک نفر شاد است چیست پاسخ داد: باید این سوالات تنها مرتبط به مسائل فنی باشد.

به بازیکنان گفتم بمانیم یا برگردیم

شفر درباره امیدواری اش به قهرمانی استقلال گفت: امروز به بازیکنان گفتم می توانیم در اینجا بمانیم یا برگردیم. شاید بازیکن بابت نتیجه ناراحت باشد اما باید کنار هم بایستیم و بازی کنیم. دربی به اندازه قهرمانی مهم است اما من می دانم بر می گردیم.

مصاحبه بچگانه زیاد داشتیم

وی در ادامه راجع به باخت در بازی امروز مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مشکل این بود قبل از بازی مصاحبه های بچگانه زیاد بود. دربی همه جا نظیر آلمان و آرژانتین سخت است. فوتبال شماره یک است. باید ساکت باشیم. آدم ها کار خودشان را انجام دهند. این مهم است که هواداران بیرون از ورزشگاه بدون هیچ مسئله ای خارج شوند.

رحمتی اجازه نداد پاتوسی پنالتی را بزند

شفر در ادامه راجع به دخالت مهدی رحمتی که مانع از زدن پنالتی توسط پاتوسی و منشأ شد و خواست فرشید اسماعیلی پنالتی را بزند گفت: من نمی دانم مهدی رحمتی در آن لحظه چه به پاتوسی گفت. من نمی توانم کنار زمین باشم و داخل بروم بگویم پنالتی را بزند. قرار بود پاتوسی بزند. این موضوع را در جلساتمان بررسی می کنیم.

کسی را جریمه نمی کنیم

وی در خاتمه مبنی بر اینکه آیا جریمه ای برای خاطیان در نطر می گرد گفت: نه. جریمه نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 173

به "یک نفر از شکست استقلال راضی است، رحمتی اجازه نداد پاتوسی بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نفر از شکست استقلال راضی است، رحمتی اجازه نداد پاتوسی بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید