آزادکاران چهار وزن دوم روی باسکول رفتند

به گزارش مینی ست، به گزارش خبرنگاران به اینچئون، در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور نخست به مصاف کنجی یف از ازبکستان می رود و در صورت رجحان در دور دوم با برنده مبارزه لی سئونگ چول از کره جنوبی نفر سوم آسیا و احمد حسین از قطر مسابقه می دهد.

آزادکاران چهار وزن دوم روی باسکول رفتند

در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی نموده اند که دولت نیازبیکوف کشتی گیر مطرح قزاقستانی نیز در گروه نماینده ایران قرار گرفته است.

در وزن 74 کیلوگرم عزت اله اکبری پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمد بوت از پاکستان می رود و در صورت فزونی در مرحله یک چهارم نهایی، با یکی از کشتی گیران کره جنوبی، چین، مغولستان و نپال مسابقه می دهد. در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار در دور اول با ژان فنگ از چین نفر سوم آسیا مسابقه می دهد. و در صورت فزونی با برنده مبارزه کومار از هند و سومیر از نپال مصاف می دهد. در گروه نماینده ایران کشتی گیران کره جنوبی، ژاپن و مغولستان حضور دارند. در این وزن 16 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول با ژائو دنگ از چین نفر سوم آسیا و نفر پنجم رقابت های جهانی مبارزه می نماید. نماینده ایران در صورت پیروزی در دور دوم جارگال سای خان از مغولستان نفر دوم بازی های آسیایی گوانجو و سالم از عربستان مصاف می دهد. آیال لازاریف از قرقیزستان و نماینده کره جنوبی در گروه هادی قرار دارند. در این وزن ده کشتی گیر حضور دارند.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می نماید. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 397

به "آزادکاران چهار وزن دوم روی باسکول رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران چهار وزن دوم روی باسکول رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید