احتمال غیبت بنزما در بازی سوپر جام اروپا

به گزارش مینی ست، بعد از کریستیانو رونالدو، هم تیمی فرانسوی او نیز ممکن است جدال کهکشانی ها با سویا را از دست بدهد.

احتمال غیبت بنزما در بازی سوپر جام اروپا

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، کریم بنزما ممکن است به بازی تیمش برابر سویا در سوپرجام اروپا نرسد. مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در اردوی پیش فصل این تیم هنوز یک دقیقه هم بازی نکرده است که دلیل آن مصدومیتش از ناحیه کشاله ران است، مصدومیتی که هنوز بهبود نیافته و به همین دلیل ممکن است که سرمربی او زین الدین زیدان را وادار کند به سراغ گزینه دیگری برای خط حمله تیمش برود.

غیب احتمالی بنزما در بازی میان قهرمانان فصل گذشته لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در شرایطی است که به احتمال فراوان هم تیمی پرتغالی او، کریستیانو رونالدو هم به دلیل مصدومیتش در فینال یورو 2016 ممکن است نتواند در سوپرجام اروپا به میدان برود. گرث بیل سومین ضلع مثلث هجومی معروف BBC رئال مادرید هم هنوز در اردوی پیش فصل کهکشانی ها شرکت نکرده است.

تنها 9 روز دیگر به برگزاری جدال رئال و سویا در شهر تروندهیم نروژ باقی مانده است و بنزما هنوز نتوانسته در هیچ یک از بازی های تدارکاتی تیمش به میدان برود. بازی بعدی رئال مادرید در اردوی پیش فصلش برابر بایرن مونیخ است و زیدان امیدوار است که تا زمان برگزاری این بازی که چهارشنبه هفته جاری است، بنزما بتواند آمادگی به میدان رفتن را کسب کند به خصوص که او نگران عدم هماهنگی مهاجم جدید تیمش آلوارو موراتا است. مهاجم فصل گذشته یوونتوس که به تازگی به تیم پیشین خود برگشته است در هیچ یک از دو بازی محبت آمیز ای که رئال تابستان سال جاری انجام داده گل نزده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 779

به "احتمال غیبت بنزما در بازی سوپر جام اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت بنزما در بازی سوپر جام اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید