استان گیلان رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد

به گزارش مینی ست، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سال جاری بیش از 7 میلیون مسافر برای تعطیلات نوروزی به گیلان سفر کردند گفت: استان گیلان رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد.

استان گیلان رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، رضا علیزاده صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه سال جاری در تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و 255 هزار خودرو وارد استان گیلان شد گفت: در ایام نوروز بیش از 7 میلیون مسافر به استان گیلان سفر کردند.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ورود خودروها به گیلان، نوروز سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیش از 31 درصد افزایش داشته است اضافه نمود: مراکز اقامتی استان گیلان در ایام نوروز میزبان بیش از 7 میلیون و 300 هزار گردشگر شب اقامت بودند.

علیزاده با تاکید بر اینکه نوروز سال جاری اقامت مسافران نوروزی در استان گیلان در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش 19 درصدی داشته است توضیح داد: متوسط مدت ماندگاری مسافران در مراکز اقامتی رسمی استان گیلان 64 درصد بوده است.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اینکه ورود مسافران خارجی به گیلان در نوروز سال جاری افزایش مطلوبی داشت اعلام کرد: نوروز سال جاری 830 نفر مسافر خارجی در گیلان تردد کردند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد 6 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه استان گیلان سال جاری رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد اضافه نمود: مراکز اقامتی رسمی گیلان متشکل از هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های گردشگری، تفریحی و مهمان پذیرها از ماه ها قبل آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی را در استان داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 701

به "استان گیلان رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان گیلان رتبه سوم کشور را در جذب مسافران نوروزی کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید